Ik heb een nieuwer type Beru gemonteerd, type GN855, kijk maar eens naar de specs..
Het is dus een nieuwer type als dat er oorspronkelijk in zat,
de gloeistiften zelf zijn iets dunner, als wat er uit kwam..
Die tip van Christoffel, heb ik wel aan gedacht,
maar is dat wel zo veilig?
Enne de troep die dat kan geven?
Verstuiver trekker gebruikten ze destijds wel bij de vervanging van een defecte hoogtenaald sensor..
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
verstuivers en gloeibougies vervangen
- Multivan Generation
- Berichten: 33915
- Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
- Locatie: Zeeland (Oost)
- Contacteer:
Re: verstuivers en gloeibougies vervangen
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Re: verstuivers en gloeibougies vervangen
is op zich niks mis mee ff te starten Hooguit ietsie diesel wat je krijgt gewoon na het sleutelen ff de boel schoon spuiten. Als ik ze op me werk ook niet los krijg doe ik meestal ook ff starten.
RUBBEREXPRESS
- Duveltje-77
- Berichten: 444
- Lid geworden op: 06 nov 2008, 20:28
- Locatie: Oostwold
Re: verstuivers en gloeibougies vervangen
hmmm diesel als de leidingen er af zijn?
hooguit uit de b pomp
slechte ervaring met beru bougies sloegen steeds vet waar ngk geen last mee had benzine motor
mvg ronald
hooguit uit de b pomp
slechte ervaring met beru bougies sloegen steeds vet waar ngk geen last mee had benzine motor
mvg ronald
Autocrossteam Oldambt T4 verlaagd vvt tuning met eps sound
Re: verstuivers en gloeibougies vervangen
Duveltje-77 schreef:hmmm diesel als de leidingen er af zijn?
hooguit uit de b pomp
slechte ervaring met beru bougies sloegen steeds vet waar ngk geen last mee had benzine motor
mvg ronald
dan nog steeds een beetje diesel lijkt mij? en bougies voor diesel en benzine zit ook wel verschil in.
maar zelf zweer ik inderdaad ook bij ngkmaar hoor ook over beru weinig slechte dingen
RUBBEREXPRESS
- Multivan Generation
- Berichten: 33915
- Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
- Locatie: Zeeland (Oost)
- Contacteer:
Re: verstuivers en gloeibougies vervangen
Ik bedoel,
als er origineel Beru inzat en dat is 238.000 km meegegaan,
en daarna vervang ik ze preventief (geen klachten),
dan kunnen ze niet slecht zijn....
als er origineel Beru inzat en dat is 238.000 km meegegaan,
en daarna vervang ik ze preventief (geen klachten),
dan kunnen ze niet slecht zijn....
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Re: verstuivers en gloeibougies vervangen
beru is ook goed hoor. Bedoelde meer op dieles bij het starten dat er altijd wel een beetje sputterd uit je pomp. Maar in princiepe als je ze los hebt en dan ff start is geen probleem. Wel ff voor bescherming met 2 man zijn zodat ze niet er uitschieten en kapot vallen.
RUBBEREXPRESS
Re: verstuivers en gloeibougies vervangen
Als ik een en ander zo lees, is het wisselen van de verstuivers nogal een priegel/ tijdrovend werkje.
Wat zou zoiets kosten in de gemiddelde vw garage?
Wat zou zoiets kosten in de gemiddelde vw garage?