Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

verring

vragen over de T4
beertjes
Berichten: 81
Lid geworden op: 24 jan 2007, 20:19

Re: verring

Bericht door beertjes »

Multivan Generation schreef:
Carlo schreef:Ik wil niet vervelend zijn maar met de spellingscontrole had je het bericht iets gemakkelijker leesbaar gemaakt.
8 taalfouten in 4 zinnen....
Als we zo gaan beginnen :bifun :bifun :bifun

Ik wil niet vervelend doen, maar met de spellingscontrole, had je het bericht iets gemakkelijker leesbaar gemaakt.
Dus ook jij kon het beter. :knipoog
waar zit hij dan
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33893
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: verring

Bericht door Multivan Generation »

bij verschillende browsers kun je als optie, ook als je berichten typt op een forum,
automatisch de spelling laten controleren.

Ik gebruik mozilla Firefox en daar zit die optie dus ingebakken,
of het bij Internet explorer ook kan weet ik niet..

Bij Mozilla Firefox:
Kies in de werkbalk aan de bovenzijde: Extra
Dan kies je Opties

Dan naar rechtsboven op het plaatje klikken van geavanceerd
Kies onder navigeren de optie:
mijn spelling controleren tijdens het typen
Vink deze optie aan
Klik op ok
sluit mozilla Firefox af,
wacht 20 seconden (echt die periode wachten; vraag me niet waarom)
Mozilla Firefox weer opstarten en voila het werkt..

Geeft hij rode stippel lijntjes onder woorden,
dan kun je met de rechter muisknop klikken en dan krijg je suggesties.
Het kan zijn dat je het wordt, verkeerd gespeld hebt,
maar het kan ook zijn, dat je het goed gespeld hebt; maar dat Mozilla het woord niet kent,
op dat moment kun je het toevoegen aan de lijst.

Succes
enne hoe het bij Internet Explorer werkt dat weet ik niet (gebruik ik niet)
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: verring

Bericht door Roger B. (11)61 »

ik heb ook Firefox met automatische spellingscontrole....

maar als ik af en toe zie wat ie afkeurt aan spelling.... ik zag laatst dat ie enkele werkwoord vervoegingen als fout bestempelde die toch echt wel correct waren. 100% failsafe is het dus niet, maar je wordt in elk geval geattendeerd op mogelijke fouten.

"ik wordt bekeurt" en "ik word bekeurd" wordt door Firefox bijvoorbeeld beiden als foutloos betiteld

grammatica is niet het sterkste punt van Firefox
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Gebruikersavatar
Carlo
Berichten: 81
Lid geworden op: 04 jul 2007, 20:00
Locatie: Bleiswijk
Contacteer:

Re: verring

Bericht door Carlo »

We gaan wel erg off-topic (mijn schuld) maar wat Roger zegt klopt; een spellingscontrole is niet heilig maar die had "beertje" overigens ook niet kunnen "redden".

Ik reageerde eigenlijk op de taalfouten omdat ik in eerste instantie niet eens begreep waar het in zijn verhaal om ging. "Lazen" in plaats van "lassen" is wel heel erg verwarrend. We maken allemaal wel eens een fout en we zijn hier natuurlijk geen docenten Nederlands maar....
goede dag

:alarm kunt iemand me :alarm zegen of het :alarm magelijk is dat de bovenstedraagarm breekt bij normaal gebruik
ik heb vorige week een :alarm kap onder mijn bus :alarm gehoort nu zit mijn schokdemper :alarm kopleet in :alarm mekaar geschoven en de bovenstedraagarm ligt nu op het :alarm rubbere kussen , ik denk dat de schokdemper het :alarm op gegeven :alarm hebt
Ik tel 10 fouten en dan heb ik het ontbreken van leestekens nog niet meegeteld, Ik zal er over ophouden :zwaai want misschien komt beertje wel uit een ander land, woont hij net een maand hier en dan is het nog best moedig je op een Nederlands gesproken forum te begeven.

Groet,

Carlo
Gebruikersavatar
bartt4
Berichten: 3254
Lid geworden op: 13 mar 2007, 00:16
Locatie: Stiens

Re: verring

Bericht door bartt4 »

kan er nog steeds niet bij dat het niet te repareren is Kun je foto maken van wat er aan de hand is. Moet na mijn idee normaal en stevig weer kunnen worden gelast. Hoe oud is je bus?. woonje in de buurd van friesland? mischien als ik wat beter kan zien wat er is ik wel wat kan regelen lasserij heb ik wel. En plek om te werken ook wel. heb zelf 11 jaar autoschade gedaan.
RUBBEREXPRESS
beertjes
Berichten: 81
Lid geworden op: 24 jan 2007, 20:19

Re: verring

Bericht door beertjes »

bartt4 schreef:kan er nog steeds niet bij dat het niet te repareren is Kun je foto maken van wat er aan de hand is. Moet na mijn idee normaal en stevig weer kunnen worden gelast. Hoe oud is je bus?. woonje in de buurd van friesland? mischien als ik wat beter kan zien wat er is ik wel wat kan regelen lasserij heb ik wel. En plek om te werken ook wel. heb zelf 11 jaar autoschade gedaan.
als de dealer het al wil doen dan gaat het ongeveer €2500 kosten
ik zal kijken of ik er onder kan kommen om een foto te maken of weet iemand een ander oplossing om een foto te maken
ik woon niet in de buurt van friesland
ik woon in noord-holland
Gebruikersavatar
bartt4
Berichten: 3254
Lid geworden op: 13 mar 2007, 00:16
Locatie: Stiens

Re: verring

Bericht door bartt4 »

probeer een paar duidel;ijke fotos te maken en dan kijken we eens verder voor 2500 euro moet er toch heel wat kunnen worden gedaan lijkt mij.
en voor minder ook hoor. Me handen worden beter en kunnen bijna weer wapperen. Dan alleen nog bis van noordholland naar friesland en ook dat valt vast te regelen als je fotos hebt mail ze dan maar gaan we dan kijken wat er aan te doen is.

Maar hou oud is je bus? en wat van type heb je? Had bijme groene (1992) roest voor bij chassisbalk waar subframe weer aan vast zat.
RUBBEREXPRESS
beertjes
Berichten: 81
Lid geworden op: 24 jan 2007, 20:19

Re: verring

Bericht door beertjes »

bartt4 schreef:probeer een paar duidel;ijke fotos te maken en dan kijken we eens verder voor 2500 euro moet er toch heel wat kunnen worden gedaan lijkt mij.
en voor minder ook hoor. Me handen worden beter en kunnen bijna weer wapperen. Dan alleen nog bis van noordholland naar friesland en ook dat valt vast te regelen als je fotos hebt mail ze dan maar gaan we dan kijken wat er aan te doen is.

Maar hou oud is je bus? en wat van type heb je? Had bijme groene (1992) roest voor bij chassisbalk waar subframe weer aan vast zat.

mijn bus is uit 95 ,t4

ik heb een paar foto`s gemaakt: hoe kanik ze toe voegen
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33893
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: verring

Bericht door Multivan Generation »

...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
beertjes
Berichten: 81
Lid geworden op: 24 jan 2007, 20:19

Re: verring

Bericht door beertjes »

Multivan Generation schreef:Kijk hier maar eens:
http://www.weetjewel.nl/forumtips/forum ... osting.htm
en dat moet makkelijk zijn ik snap er geen reed van
Gebruikersavatar
Carlo
Berichten: 81
Lid geworden op: 04 jul 2007, 20:00
Locatie: Bleiswijk
Contacteer:

Re: verring

Bericht door Carlo »

Jij maakt vrienden !
Gebruikersavatar
bartt4
Berichten: 3254
Lid geworden op: 13 mar 2007, 00:16
Locatie: Stiens

Re: verring

Bericht door bartt4 »

mail ze me maar zet ze er wel op
RUBBEREXPRESS
beertjes
Berichten: 81
Lid geworden op: 24 jan 2007, 20:19

Re: verring

Bericht door beertjes »

Multivan Generation schreef:Kijk hier maar eens:
http://www.weetjewel.nl/forumtips/forum ... osting.htm
ik heb het verschillende keren geprobeerd te doen maar, ik krijg steeds het zelfde bericht en ik heb het met verschillende foto's geprobeerd dit is het bericht INVALID IMAGE TYPE1
kunt u me verder helpen
beertjes
Berichten: 81
Lid geworden op: 24 jan 2007, 20:19

Re: verring

Bericht door beertjes »

bartt4 schreef:mail ze me maar zet ze er wel op
[img]http:/[URL=http://www.picoodle.com/view.php?img=/3 ... &srv=img34]Afbeelding/img34.picoodle.com/img/iAfbeeldingmg34/3/2/22/f_veer1[img]http://img34.picoodle.c[URL=http://www.picoodle.com/view.php?img=/3 ... &srv=img34]Afbeeldingom/img/img34/3/2/22/f_veer4m_af71a43.jpg[/IMG][/URL]m_73b54ae.jpg[/IMG][/URL]

wil je laten weten of het goed door gekommen ik heb 5 foto`s verstuurd
Gebruikersavatar
bartt4
Berichten: 3254
Lid geworden op: 13 mar 2007, 00:16
Locatie: Stiens

Re: verring

Bericht door bartt4 »

Heb ze maar zie dat het jou ook gelukt is ze te plaatsen. Als ik het zo bekijk lijkt het me echt niet onmogelijk dit te repareren Dat ze dat niet doen bij schadebedrijf snap ik ook niet. (care toevallig??) hebben ze je bus ook gezien? of was het puur mondeling? anders zou ik met de fotos nogmaals heen gaan of anders de bus laten zien
RUBBEREXPRESS
Plaats reactie