Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

yep ! t5 !

vragen over de T5
Plaats reactie
bas 297
Berichten: 285
Lid geworden op: 02 mar 2007, 18:45
Locatie: Hoofddorp

yep ! t5 !

Bericht door bas 297 »

vandaag de kogel door de kerk,het is hem geworden ,een T 5 met 115 pk,lwb ,dubbele cabine met schuiframen,wit van kleur,en word gelijk door de aardige meneer co borst in de bedrijfskleur groen/rood gespoten ! mooie bus van 6/2005 ,dus bpm vrij,en met origineel 51000 km ! mooi ding,er word ook gelijk airco ingebouwd en armleuningen gemonteerd op de huidige stoelen,en er word een bankje voor ,voorin bijgeleverd ! top zaak,ik heb daar al wat meer bussen gekocht,en blijft gewoon een leuke zakenman,met geen praatjes en loze beloftes ! de huidige opel zafira 2,2 diesel opc word ingekocht door hun,dus 2 vliegen in 1 klap ! pffff he he !


gr bas
297 t4 / 200 t5 en nu ???

pfff niet boos worden he,henk 1 ????

:T44EVER :T54LIFE
ben der weer , ..........was rustig zeker zonder mij ? gr bas
Gebruikersavatar
painter
Berichten: 1319
Lid geworden op: 14 jan 2007, 11:26
Locatie: Monaco
Contacteer:

Re: yep ! t5 !

Bericht door painter »

bas 297 schreef:vandaag de kogel door de kerk,het is hem geworden ,een T 5 met 115 pk,lwb ,dubbele cabine met schuiframen,wit van kleur,en word gelijk door de aardige meneer co borst in de bedrijfskleur groen/rood gespoten ! mooie bus van 6/2005 ,dus bpm vrij,en met origineel 51000 km ! mooi ding,er word ook gelijk airco ingebouwd en armleuningen gemonteerd op de huidige stoelen,en er word een bankje voor ,voorin bijgeleverd ! top zaak,ik heb daar al wat meer bussen gekocht,en blijft gewoon een leuke zakenman,met geen praatjes en loze beloftes ! de huidige opel zafira 2,2 diesel opc word ingekocht door hun,dus 2 vliegen in 1 klap ! pffff he he !


gr bas
297 t4 / 200 t5 en nu ???

pfff niet boos worden he,henk 1 ????

:T44EVER :T54LIFE
Staat ook nog een hele mooie caravelle voor weinig :bifun :bifun

http://zoek.autotrader.nl/dslnl/comm_ad ... 000141.css
Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar het gaat er meer om, hoe je oud wordt.
bas 297
Berichten: 285
Lid geworden op: 02 mar 2007, 18:45
Locatie: Hoofddorp

Re: yep ! t5 !

Bericht door bas 297 »

tja paintertje,mooie bus,maar ik beun niet zoveel als jullie,dus ik kan niet zoveel bijtelling betalen!,en tja je moet ergens beginnen he ?

gr bas 297/200 :T54LIFE
ben der weer , ..........was rustig zeker zonder mij ? gr bas
koos 890
Berichten: 2293
Lid geworden op: 06 feb 2007, 23:19
Locatie: heerhugowaard

Re: yep ! t5 !

Bericht door koos 890 »

@ Bas , als je weer door "de noord " rij , doe dan rustig aan . Men staat daar vaak/veel te controleren met on opvallende auto's en/of een laser gun . Je mag maar 50 km/h .
Werken is voor mensen die niet kunnen vissen.
Plaats reactie