Het was 1:9,2 in de stad maar potverdorie ik heb vanavond de bedrading veranderd en wilde ook de aansluitingen van de hoofdstroom draden solderen, naast het vastknijpen van die stekkertjes. Dus ik trek een stekkertje los.. ik trok een stekkertje los, de draad er uit. Geen wonder dat mijn Ampèremeter niet constant op een waarde bleef staan, maar heen en weer danste tussen 0 en 4,5 Ampere.
Dus mijn meting kan ik weggooien.
Nu is het weer goed en zal ik weer een keer een testrit maken.
Zaterdag heb ik wat sneller gereden, 130 km/u en misschien wel tegen de wind in en dat verbruikte errug veel diesel. 1:8.5 en op de terugweg 110 km/u gereden en dat verbruikte 1:11,7
Maar ja met rotte aansluitingen zegt dat niks verder.
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
hydrogen booster
Re: hydrogen booster
Niemand is onbekwamer,
dan een timmerman zonder hamer.
dan een timmerman zonder hamer.
Re: hydrogen booster
das pech hebben.
weer
dus
ik soldeer klemmetjes meestal nog is voor de zekerheid.
met een speciale tang is dat mss niet nodig
weer

ik soldeer klemmetjes meestal nog is voor de zekerheid.
met een speciale tang is dat mss niet nodig
Ik rijd T-vier met veel plezier!! 

Re: hydrogen booster
Kees ben je nog verder gekomen met Testen HHO,ben wel benieuwd.
Mvg Coen
Mvg Coen
Re: hydrogen booster
Als we het in de onderwerp toch hebben of wat is waar en meten is weten wil ik graag het volgende opmerken:Roger B. (11)61 schreef: een foto van 15cm bij 10 cm op 72 DPI (voldoende voor internet toepassingen omdat het scherm meestal voldoende heeft aan die resolutie, bij printen is dat anders) is een kleiner bestand (minder KB) dan dezelfde foto op 300DPI en dan 10 bij 6,7 cm groot...
http://www.dpiphoto.eu/dpi2.htm" onclick="window.open(this.href);return false;