er is zondagavond ingebroken in mijn t5.
de ruit aan de passagierszijde is ingeslagen, maar wat nu het vreemde is aan de situatie:
ze hebben van binnenuit de handgreep waarmee je de deur aan de bestuurderszijde dicht trekt, met geweld eraf gebroken.
verder is er helemaal niks uit de auto gestolen, terwijl er toch vanalles in lag. zoals dvd (van de videotheek)
de radio (pioneer avic HD3BT 2500 euro) is niet eens beschadigd.
ik vind dit een erg vreemd geval.
weet iemand van jullie wat ze hiermee van plan zijn geweest of heeft iemand dit vaker meegemaakt.
ik ben wel blij dat ze niks anders gesloopt hebben, maar het geeft zo rommel en rompslomp. (verzekering ed.)
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
vreemde inbraak?
Re: vreemde inbraak?
Misschien had de inbreker kiespijn en toen met een touwtje.... 

-
- Contacteer:
Ik denk dat de inbreker gestoord is in zijn werkzaamheden of dat hij de constructie van de hendel niet snapt: als de deur op slot zit moet je eerst aan de hendel zitten om het slot er af te halen, daarna kan je de deur pas openen. Als hij de eerste keer al met geweld de hendel er af heeft gerukt, kan hij de deur van binnenuit niet meer openmaken. Fijn voor je dat de spullen er nog zijn, maar helaas dat er nog steeds mensen zijn die denken dat je niet eerlijk hoeft te werken voor je bezittingen 

- Yasmine D & Wesley V
marko t5 114 schreef:Ik denk dat de inbreker gestoord is in zijn werkzaamheden of dat hij de constructie van de hendel niet snapt: als de deur op slot zit moet je eerst aan de hendel zitten om het slot er af te halen, daarna kan je de deur pas openen. Als hij de eerste keer al met geweld de hendel er af heeft gerukt, kan hij de deur van binnenuit niet meer openmaken. Fijn voor je dat de spullen er nog zijn, maar helaas dat er nog steeds mensen zijn die denken dat je niet eerlijk hoeft te werken voor je bezittingen
Dit is echt wel een goude tip voor auto-inbrekers. ik vind dat je dit beter niet vermeld op het internet. Auto- inbrekers zijn ook niet stom.als de deur op slot zit moet je eerst aan de hendel zitten om het slot er af te halen, daarna kan je de deur pas openen.
mvg
VW T6 Caravelle Highline 204pk Dsg 4 motion, full option. 

als je deur met de cv op slot hebt gezet krijg je de deur met de hendel niet open, ook niet naar 2 keer, dit is alleen met de sleutel in het contact of wanneer niet vergrendeld met de cv., waarschijnlijk hebbe ze gedagd via het raampje de hendel openen, aangezien dit niet gaat waarschijnlijk veel kracht gebruikt en deze dus gebroken...
- Gerard 136
Ik begrijp hieruit dat niet de verchroomde ontgrendelingsgreep, maar de grijze handgreep van de bestuurdersdeur is vernield.de handgreep waarmee je de deur aan de bestuurderszijde dicht trekt, met geweld eraf gebroken.
Inbrekers hebben toch wel een probleem bij de T5.

Iemand zei: Glimlach, als er problemen zijn, het kan altijd erger.
Ik glimlachte. En inderdaad, het werd veel erger.
Gerard.
Ik glimlachte. En inderdaad, het werd veel erger.
Gerard.
-
Kan ook zo zijn dat iemand jaloers is op je T5 ;)
Vorig jaar gebeurd
Wij hadden ons busje geparkeerd in Amsterdam west. Was een multivan met alles der op en der aan.
Ze hadden gewoon een raam kapot geramd, krassen der op gemaakt, en nog van binnen de dashboard ding roberen te smelten met aan stekers :
Vorig jaar gebeurd

Wij hadden ons busje geparkeerd in Amsterdam west. Was een multivan met alles der op en der aan.
Ze hadden gewoon een raam kapot geramd, krassen der op gemaakt, en nog van binnen de dashboard ding roberen te smelten met aan stekers :