Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

achterruit verwarming

vragen over de T4
Plaats reactie
loek
Berichten: 26
Lid geworden op: 17 feb 2007, 19:35
Locatie: grubbenvorst
Contacteer:

achterruit verwarming

Bericht door loek »

ik heb een vw bus van 1996 nu heb ik het volgende probleem er zat folie op deze heb ik verwijderd
met een stanly mes dus de ruit weer schoon dat is ook wel ,alleen werkt de verwarming niet meer
nu is mijn vraag is er ook zoiets als een stift en of iets anders om de geleide strippen weer door te verbinden weet iemand raad of waar ik dat spul kan kopen
Gebruikersavatar
Harry62
Berichten: 1109
Lid geworden op: 14 jul 2008, 19:23
Locatie: Heino
Contacteer:

Re: achterruit verwarming

Bericht door Harry62 »

Ga eerst maar eens voorzichtig meten met een spanningszoeker ( bij voorkeur led).
Als je kwistig met het stanleymes bent omgegaan kunnen er wel meer stuk zijn dan je lief is en wordt het duur aan reparatie zilver.

Er zijn potjes in de handel met een soort zilverlegering om de baantjes op de achterruit te repareren.
Zijn te koop bij de auto groot/detail handel
Maar dit is eigenlijk ook een lapmiddel (uitstel van excecutie)
Some say..... he drives a dark red T4. Some say.... he is related to Harry62. All we know.... that he is called The Stig
Gebruikersavatar
heartbeat
Berichten: 1287
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:20
Locatie: Schiedam

Re: achterruit verwarming

Bericht door heartbeat »

Als het echt helemaal defect is zou er een nieuwe achterruit in moeten ik heb nog 2 nieuwe ruiten liggen beide voormet en ander zo een achterklep de een met en ander zonder derde remlicht voorbreiding moet alleen nog kijkken of ze beide wel of niet getint zijn
als intresse heb hoor ik het wel

grt rob en suc6
Rob & Lize
loek
Berichten: 26
Lid geworden op: 17 feb 2007, 19:35
Locatie: grubbenvorst
Contacteer:

Re: achterruit verwarming

Bericht door loek »

ik denk dat ik er een losse blower in zit is goedkoper dan nieuwe ruiten want er zit wel stroom
Plaats reactie