Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Uitlaat

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Endebendebus
Berichten: 934
Lid geworden op: 02 nov 2008, 13:28
Locatie: Midden Nederland

Uitlaat

Bericht door Endebendebus »

Wie heeft ervring met een uitlaat van r.v.parts. 't is niet te duur den ik, maarrrrr is dat wel ok?? :werkaanT4
Thomas
Groetjes Thomas
Tot camper omgebouwde politiebus (Waddeneiland) uit 2003, 2,5 tdi ACV, licht gekieteld.
funbuggy
Berichten: 22
Lid geworden op: 05 dec 2008, 17:33

Re: Uitlaat

Bericht door funbuggy »

hallo

een uitlaat is gewoon een uitlaat maar kan je een R.V.S onder de auto is het nog beter en als de man die ze verkoop goed doet doet hij ze dan niet teduur weg maar het kost wel wat

gr marcel
Gebruikersavatar
Endebendebus
Berichten: 934
Lid geworden op: 02 nov 2008, 13:28
Locatie: Midden Nederland

Re: Uitlaat

Bericht door Endebendebus »

Hoi,
Inmiddels een complete uitlaat van rv-parts laten komen via de post.....ene past precies en dat voor nog geen 200 euri! Ben erg tevreden. :driveT4
Groetjes Thomas
Tot camper omgebouwde politiebus (Waddeneiland) uit 2003, 2,5 tdi ACV, licht gekieteld.
Gebruikersavatar
Dirk/970
Berichten: 1042
Lid geworden op: 14 jan 2007, 20:57
Locatie: Eerbeek

Re: Uitlaat

Bericht door Dirk/970 »

Hoi Thomas,
Ik zie ze ook een katvervanger in het program hebben, heb je die er ook bij? Het lijkt wel of er een demper zit ipv de kat, zou die minder weerstand geven dan een kat?
:zwaai T4 TDI 75kW Kombi LWB bj 2002
1e Wet van Constructie: maak de onderdelen te groot en sla en dan net zo lang op tot het past!
Gebruikersavatar
Endebendebus
Berichten: 934
Lid geworden op: 02 nov 2008, 13:28
Locatie: Midden Nederland

Re: Uitlaat

Bericht door Endebendebus »

Hoi Dirk,
Ja deze heb ik ook genomen. Je kijkt er zo doorheen, met aan de zijkanten gaas. Dus is het een demper geworden. Zeker minder weerstand, dus je turbo komt sneller in. Ik heb alleen de platte orginele klemmen gebruikt van de oude uitlaat. Je krijgt bij de nieuwe van die ronde klemmen. Deze zijn wat dikker en raakt dan nét je hitteschilt.
groeten Thomas
Groetjes Thomas
Tot camper omgebouwde politiebus (Waddeneiland) uit 2003, 2,5 tdi ACV, licht gekieteld.
Gebruikersavatar
Dirk/970
Berichten: 1042
Lid geworden op: 14 jan 2007, 20:57
Locatie: Eerbeek

Re: Uitlaat

Bericht door Dirk/970 »

Interessant ding, zeker voor die prijs! Ik ga er denk ik ook eens mijn licht opsteken, bedankt voor de tip :toppie
:zwaai T4 TDI 75kW Kombi LWB bj 2002
1e Wet van Constructie: maak de onderdelen te groot en sla en dan net zo lang op tot het past!
VWDion
Berichten: 11
Lid geworden op: 08 feb 2009, 00:42

Re: Uitlaat

Bericht door VWDion »

He mannen,

Met veel interesse jullie berichten gevolgd en een katvervanger besteld bij rv-parts.

Super zeg, :yes :yes :yes € 61,49 inclusief verzendkosten :gekte .

Ziet er perfect uit, ga hem deze week nog plaatsen en plaats dan nog een berichtje

VWDion.
Plaats reactie