Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

olie vraagje

vragen over de T4
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: olie vraagje opgelost

Bericht door Roger B. (11)61 »

boomingbus01 schreef:in me laatste wanhoop actie(anders was de bus weggegaan)
waarom weggegaan? een motor is te vervangen en dan (hoop je in elk geval) ben je van de motorproblemen af, je hebt al een boel werk in de bus zitten aan stereo en dergelijke. JE kunt je dan afvragen of wegdoen en een andere kopen en opnieuw beginnen verstandiger is. Met een andere tweedehandse weet je ook niet wat je krijgt.
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
boomingbus01
Berichten: 183
Lid geworden op: 10 feb 2009, 16:54
Locatie: hutje op de hei

Re: olie vraagje opgelost

Bericht door boomingbus01 »

Roger B. schreef:
boomingbus01 schreef:in me laatste wanhoop actie(anders was de bus weggegaan)
waarom weggegaan? een motor is te vervangen en dan (hoop je in elk geval) ben je van de motorproblemen af, je hebt al een boel werk in de bus zitten aan stereo en dergelijke. JE kunt je dan afvragen of wegdoen en een andere kopen en opnieuw beginnen verstandiger is. Met een andere tweedehandse weet je ook niet wat je krijgt.
bij aanschaf van de t4 waren er al de nodige problemen 1x een andere turbo 2x andere kop in 2 dagen tijd toen is er besloten om een andere motor erin te lepelen toen tot 2x toe de v-snaar van de stuurbekrachtiging compleet weg lag goed strak (door anwb erop gelegt) nu het olie probleem (gelukkig opgelost) dus dan kun je wel snappen dat ik er een beetje de balen van kreeg.

de stereo,carkit,navigatie dat heb ik er allemaal in een dag uit dus dat is het probleem niet daar hebben we ervaring zat in dachten we zo (verleden ook een demo auto voor sony gebouwd).

maar goed de bus die rijdt gelukkig weer :driveT4 :ikrij :adhd :werkaanT4 :wjw
leef je eigen leven , je leeft maar 1 keer

I LOVE COPS IF THEY LIKE VW DRIVERS
Plaats reactie