Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

De grote zoektocht

vragen over de T4
Plaats reactie
alibibrami
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 sep 2008, 20:25

De grote zoektocht

Bericht door alibibrami »

Hallo allemaal,

Zaterdag trek ik de stoute schoenen aan en ga kijken bij onderstaande multivan's

http://www.fsdonline.de/1545669

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... rigin=PARK

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... rigin=PARK

Deze laatste moet ik morgen nog bellen voor het maken van een afspraak en ook vragen of hij de auto alleen verkoopt aan ombouwers?? althans zo lees ik zijn verhaal.

Waarom allemaal multivans? met het oog op ombouwen naar camper!! of doe ik het te ingewikkeld?
Laatst gewijzigd door alibibrami op 07 apr 2009, 19:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Mark783
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 jul 2007, 00:22
Locatie: Wognum NH

Re: Zaterdag kijken naar diverse T4 multivans

Bericht door Mark783 »

Ziet er goed uit, ik zie dat je zo voor de €10k, wat zou het je grof weg kosten deze auto op nederlands kenteken te zetten.

Natuurlijk weet ik wel dat het afhankelijk is van nieuwbouwwaarde etc. maar ben benieuwd wat het je in de end kost.

Mark
alibibrami
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 sep 2008, 20:25

Re: Zaterdag kijken naar diverse T4 multivans

Bericht door alibibrami »

Ik schat in dat ik zo'n 1500a 200 euro max kwijt ben aan bpm en voor de rest nog de keuringskosten nog geen idee wat dat precies is maar in ieder geval geen duizend euro.
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33892
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Zaterdag kijken naar diverse T4 multivans

Bericht door Multivan Generation »

die onderste die rode, verkoopt alleen aan andere bedrijven of handelaren.
dat staat er..
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
alibibrami
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 sep 2008, 20:25

Re: Zaterdag kijken naar diverse T4 multivans

Bericht door alibibrami »

Tja dat heb ik ook gelezen en ik zou de beste man vandaag bellen is er helaas nog niet van gekomen. Is er een reden voor om alleen aan handelaren te verkopen??????
Gebruikersavatar
René
Berichten: 5272
Lid geworden op: 13 jan 2007, 21:18
Locatie: Obdam, gechipte 151PK VCDS en vagdash 2.5. Tel: 0637199013.

Re: Zaterdag kijken naar diverse T4 multivans

Bericht door René »

Ik zou voor die zilveren gaan persoonlijk, ondanks dat het geen 150pk is. Hier zit al mooi donker groen getint glas in.

René
alibibrami
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 sep 2008, 20:25

Re: Zaterdag kijken naar diverse T4 multivans

Bericht door alibibrami »

Vanmiddag naar Essen, Gelsenkirchen en Aachen gescheurd. Essen adverteerd op mobile.de met een stuk of 10 multivans eigenelijk te mooi om waar te zijn. en inderdaad op het duitse t4 forum kwam ik ook al een "negatief reisadvies tegen". Maar omdat ik ook een adresje in Gelsenkirchen had toch maar even langs gereden. Nou om een lang verhaal kort te maken tis dat het slechts 5 minuten om was maar wat een ongelooofelijke louche tent. Ik kwam daar vanmiddag om 17:oo uur an en zaten de mannen lekker aan een wijntje een potje te kaarten zonder ook maar enige interresse te tonen.
2e adres in Gelsenkirchen ook aardig wat multivans hoofdzakelijk van voor '99 dus zonder draaibare en verschuifbare stoelen. Wel een op het oog aan de buitenkant nette caravelle maar die viel van binnen behoorlijkk tegen. Verkleurt beschadigt interieur vies.
Aachen bij een privatanbieter; 111kw 6 persoons scheckheftgepflegte multivan. Keurige bus,jammer dat er maar 1 draaibare en verschuifbare stoel in zit, maar rijd ok ziet er netjes uit kortom ik ben verliefd :nuts :love Ik ben net terug en kan maar een nadeel bedenken en dat is dat de prijs nog even naar beneden moet. :jump

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... rigin=PARK

groet, JH
Gebruikersavatar
Dirk/970
Berichten: 1042
Lid geworden op: 14 jan 2007, 20:57
Locatie: Eerbeek

Re: Zaterdag kijken naar diverse T4 multivans

Bericht door Dirk/970 »

Mooie wagen, hopelijk kan je nog naar beneden onderhandelen! Maar als er 1 middenstoel mist, heb je al wel plek voor de keuken van je camper :jump Succes :toppie
:zwaai T4 TDI 75kW Kombi LWB bj 2002
1e Wet van Constructie: maak de onderdelen te groot en sla en dan net zo lang op tot het past!
quercusgarden
Berichten: 217
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:37
Contacteer:

Re: Zaterdag kijken naar diverse T4 multivans

Bericht door quercusgarden »

Is wat slecht onderhandelen als je verliefd ben op een auto.
Ziet er wel goed uit maar blijf het een hoop geld vinden voor een auto met 2 ton op de teller.
Veel succes met een goede aankoop.
Lex
Berichten: 50
Lid geworden op: 22 jan 2009, 11:33
Locatie: Friesland (Zuidwest)

Re: Zaterdag kijken naar diverse T4 multivans

Bericht door Lex »

Heb ook een T4 Multivan uit Duitsland gehaald, na lang zoeken ong. 3 maanden eindelijk een zeer mooie
102 pk zilvere Multivan gevonden (Generation uitvoering) :yes en was netto ong.11500 euris kwijt,
auto is van 2001 en had 125000 km. gereden, en uiteindelijk toch maar bij de dealer gekocht.
Die in Essen is echt niks, kan het iedereen afraden.

Lex
:T44EVER
Multivan bj 2001 acv 2.5 tdi 102pk
alibibrami
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 sep 2008, 20:25

Re: Zaterdag kijken naar diverse T4 multivans

Bericht door alibibrami »

Wat is het rij=klaar gewicht van de multivan? ik lees nu verschillende dingen en ben het gister vergeten te vragen
Lex
Berichten: 50
Lid geworden op: 22 jan 2009, 11:33
Locatie: Friesland (Zuidwest)

Re: Zaterdag kijken naar diverse T4 multivans

Bericht door Lex »

Het massa gewicht bij leeg voertuig is 1830 kg.
rijklaar gwicht staat niet op kentekenbewijs (bij mij.)
Multivan bj 2001 acv 2.5 tdi 102pk
alibibrami
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 sep 2008, 20:25

Re: Zaterdag kijken naar diverse T4 multivans

Bericht door alibibrami »

Dank je wel. Ik zag bij een paar advertentie's een gewicht van 2130 kg staan. Scheelt nog al in de mrb. :knipoog
quercusgarden
Berichten: 217
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:37
Contacteer:

Re: Zaterdag kijken naar diverse T4 multivans

Bericht door quercusgarden »

Gefeliciteerd Lex met je aankoop.
Klinkt wat beter in de oren met bijna een ton minder en garantie om de hoek naar in aanneem.
Heb je foto's van je luxe vierwieler
Plaats reactie