Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
facelift t5 motoren
-
facelift t5 motoren
Volgens mijn garage gaat de facelift rond novenber geintroduceert worden met enkel en alleen 4 cilinders met de grootste van 3 liter 4 cilinder met 220 pk ben alleen benieuwd of dat niet teveel gaat janken ? Maar even afwachten anders nog maar twee 5 cilinders bestellen en zonder kenteken wegzetten voor later .
- Donald4Motion
Re: facelift t5 motoren
Ik zou gewoon even 2 5cilinders in de koelkast zetten voor later 

Dat VW de R5 motoren eruit wil is niks nieuw he...
Pompverstuivers ga je wel kunnen vergeten en commonrail in de plaats zoals al in de Crafter
Veel nieuwe wegen zullen ze wel niet bewandelen, allicht een blokje overnemen uit de Crafter??
Hopelijk steken ze eens wat in mekaar met toeleveranciers die kwaliteit leveren...
Pompverstuivers ga je wel kunnen vergeten en commonrail in de plaats zoals al in de Crafter
Veel nieuwe wegen zullen ze wel niet bewandelen, allicht een blokje overnemen uit de Crafter??
Hopelijk steken ze eens wat in mekaar met toeleveranciers die kwaliteit leveren...

De Crafter is eigenlijk een Sprinter dwz; hij wordt op dezelfde productie lijn gebouwd, helaas maar waar dus hier en daar zit er een stukje Mercedes in. Ik weet dat dit de nodige reacties zal oproepen, en daar kijk ik met veel genoegen naar uit.
- Donald4Motion
MERCEDESCARVER schreef:De Crafter is eigenlijk een Sprinter dwz; hij wordt op dezelfde productie lijn gebouwd, helaas maar waar dus hier en daar zit er een stukje Mercedes in. Ik weet dat dit de nodige reacties zal oproepen, en daar kijk ik met veel genoegen naar uit.Ik ook!![]()

als ze dan ook zo´n fijne 6 cilinder plaatsen icm automaat was het nog beter. Heb al een paar sprinters gereden met zo´n v6 automaat maar dat is wel erg fijn hoor.CARVER schreef:De Crafter is eigenlijk een Sprinter dwz; hij wordt op dezelfde productie lijn gebouwd, helaas maar waar dus hier en daar zit er een stukje Mercedes in. Ik weet dat dit de nodige reacties zal oproepen, en daar kijk ik met veel genoegen naar uit.
T4 2.5TDI 88pk 1999
Zo, worden we wakker

Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar het gaat er meer om, hoe je oud wordt.
VW zet (of 't is intussen al gedaan?) de samenwerking voor de bouw van de Crafter door Mercedes stop, Mercedes legt allicht teveel beperkingen op en VW wil zijn eigen Craftertje in mekaar knutselen...
welke motoren daar dan in gaan passen ???
Mij maakt het niet uit waar ze hem ineen gooien als ie maar lekker rijd en liefst zonder problemen...
welke motoren daar dan in gaan passen ???

Mij maakt het niet uit waar ze hem ineen gooien als ie maar lekker rijd en liefst zonder problemen...