Hallo Weetjewellers,
Volgens mij is mijn benzinepomp kapot: hij bromt/zoemt ontzettend.
Ik rijd op lpg en heb heb een extra schakelaar ingebouwd zodat ik de pomp kan uitzetten na het starten, maar dat is natuurljk een noodoplossing.
Heeft een T4, 2.5 liter uit , 96 een unieke benzinepomp, of past een universeel model van een golf ofzo ook?
Heeft er iemand misschien nog een benzinepomp liggen?
Alvast bedankt voor het meedenken,
Stephan
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Benzinepomp maakt herrie
Re: Benzinepomp maakt herrie
Ff kijken welke druk hij heeft en denk dat je een ander vw model ook wel passend kan krijgen
RUBBEREXPRESS
- Roger B. (11)61
Re: Benzinepomp maakt herrie
euhhh blijft je benzine pomp normaalgesproken altijd draaien als je op gas rijdt? dan ligt daar (een deel van) de oorzaak van je probleem, als de auto op gas rijdt zou je de pomp (automatisch) moeten uitschakelen, hij heeft dan geen nut en draait zonder veel brandstofverplaatsing hetgeen schadelijk kan zijn.Steefio schreef:Hallo Weetjewellers,
Volgens mij is mijn benzinepomp kapot: hij bromt/zoemt ontzettend.
Ik rijd op lpg en heb heb een extra schakelaar ingebouwd zodat ik de pomp kan uitzetten na het starten, maar dat is natuurljk een noodoplossing.
Heeft een T4, 2.5 liter uit , 96 een unieke benzinepomp, of past een universeel model van een golf ofzo ook?
Heeft er iemand misschien nog een benzinepomp liggen?
Alvast bedankt voor het meedenken,
Stephan
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Tyraps, Tape en Telefoon