sinds kort doet de verlichting van de make-up spiegel in de zonneklep van de bijrijder het niet meer. Zit er een vervangbaar lampje in? of ligt het aan het schuifje?
Wie heeft er ervaring mee?
Fokko
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
lampje(?) make-up spiegel T4
- Roger B. (11)61
Re: lampje(?) make-up spiegel T4
Eerst zelf zoeken, is volgens mij een paar maanden geleden ook al gevraagd en beantwoord...
Bovenaan in het forum in de tweede blauwe balk van boven zit de zoek-functie
dan kom je dit topic tegen
Bovenaan in het forum in de tweede blauwe balk van boven zit de zoek-functie
dan kom je dit topic tegen
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Tyraps, Tape en Telefoon
klopt, maar daar werd ik niet veel wijzer van. Vandaar mijn vraag.
Fokko
Fokko
- Roger B. (11)61
TJa...
In dat topic staat volgens mij alles wat je vraagt:
-kan aan lampje liggen maar ook aan het schuifje
-er staat beschreven hoe je er bij komt
Namelijk zorgen dat bekleding handwarm is (dan is ie lekker soepel) en dan met klein schroevendraaiertje voorzichtig het binnenwerk uit de zonneklep wippen, dan kun je overal bij om eventueel lampjes te vervangen of naar de schakelaar te kijken
- er staat dat je de lampjes kunt vervangen.
meer vroeg je niet, ja okee, of er iemand ervaring had.... aangezien er mensen daar met oplossingen komen hebben ze er blijkbaar ervaring mee.
Wat wil je nog weten dan?
In dat topic staat volgens mij alles wat je vraagt:
-kan aan lampje liggen maar ook aan het schuifje
-er staat beschreven hoe je er bij komt
Namelijk zorgen dat bekleding handwarm is (dan is ie lekker soepel) en dan met klein schroevendraaiertje voorzichtig het binnenwerk uit de zonneklep wippen, dan kun je overal bij om eventueel lampjes te vervangen of naar de schakelaar te kijken
- er staat dat je de lampjes kunt vervangen.
meer vroeg je niet, ja okee, of er iemand ervaring had.... aangezien er mensen daar met oplossingen komen hebben ze er blijkbaar ervaring mee.
Wat wil je nog weten dan?
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Tyraps, Tape en Telefoon
- Multivan Generation
- Contacteer:
check eerst even bij de A-stijl of de afscherming om de aansluiting nog goed zit en geen massa maakt met de carosserie..
Wil nog wel eens voorkomen...
Wil nog wel eens voorkomen...

...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Helaas. mijn handen waren niet warm genoeg, of het materiaal was niet soepel genoeg ondanks het warme weer: een klein scheurtje in de omlijsting van de spiegel. Het mooie is eraf, vind ik en dus ga ik op zoek naar een vervanger van de hele zonneklep. Haast heb ik niet, want omhoog geklapt zie je niks bijzonders en de spiegel doet het zonder verlichting toch nog wel.
Fokko
Fokko