Ben al even de begroting voor onderhoud/ reparatie aan het bijstellen voor 2009. je moet toch weer een kleine 3000 eurootjes verantwoorden in de boekhouding.

Edje, Ben je al op de koffie geweest :kijktedjeraketje schreef:Probeer er volgende week langs te rijden, wil wel eens even in zo'n monster rijden.
Ben al even de begroting voor onderhoud/ reparatie aan het bijstellen voor 2009. je moet toch weer een kleine 3000 eurootjes verantwoorden in de boekhouding.
Hallo Donald, kan je die badkuipbitch ook wat trager bewegenDonald4Motion schreef:Bij 1 van de 2 busjes gaat de eigenaar nog een stapje verder door andere verstuivers erin te plaatsen.
Daarmee moet het koppel ook wel richting de 600Nm gaan, en da's fijn
Da's een gevalletje ADHDedjeraketje schreef:Hallo Donald, kan je die badkuipbitch ook wat trager bewegenDonald4Motion schreef:Bij 1 van de 2 busjes gaat de eigenaar nog een stapje verder door andere verstuivers erin te plaatsen.
Daarmee moet het koppel ook wel richting de 600Nm gaan, en da's fijn
Ik praat misschien wat voor me beurt omdat ik de tuning niet heb omdat ik me niet aanhoud maar,robindekeiser schreef:Hoeveel bussen rijden er nu met die Turbo van JB?
En roken ze erg? of valt dat wel mee? en hoeveel pk's en nm's hebben jullie?