Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

T5 overleden

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
crafter koerier
Berichten: 180
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:48
Locatie: Purmerend

T5 overleden

Bericht door crafter koerier »

Vandaag met horten en stoten mijn T5 bij de dealer neergezet. Gister in Belgie al problemen gehad. Auto maakte een raar ratelend geluid. alles nagekeken, maar kon niks vinden. Door gereden en na een tijdje was het geluid weer weg. Vandaag beetje binnenland gereden en toen kwam het geluid weer terug. Ik toch maar ff de dealer gebeld en na een telefonisch consult zei de werkplaatschef kom maar ff hierheen. Oke ik naar de dealer toe en samen met een monteur geluisterd en nagekeken. Conclusie: het is je spruitstuk. De turbo blaast de lucht erin maar er zit speling op. Daardoor hoor je dat geluid. Je kan gewoon verder rijden. Volgende week maar ff afspraak maken voor reparatie. Oke ik weer op pad. Nog geen uur later een hels kabaal, niet normaal meer. ik kreeg hem ook heel moeilijk in zijn versnelling. Op een gegeven moment kreeg ik hem al niet meer in zijn eerste versnelling en opschakelen ging steeds moeilijker. Affijn ik maar weer gebeld met de garage en zei ik ga niet meer rijden want dit is niet meer te doen. Ik kom nu naar jullie toe...Conclusie: versnellingsbak helemaal naar de kl*te..en bedankt meneer de dealer!!!
Groetjes Andy v/h Crafter koerier
Afbeelding
Gebruikersavatar
peter T5
Berichten: 384
Lid geworden op: 14 jan 2007, 20:09
Locatie: Almere

Bericht door peter T5 »

Dat is mooi klote :gif . Nu mag ie zeker wel komen je Crafter hoe eerder hoe beter. Kunnen ze dit niet versnellen op een of andere wijze?
Afbeelding
Gebruikersavatar
crafter koerier
Berichten: 180
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:48
Locatie: Purmerend

Bericht door crafter koerier »

Hoi Peter,
Ja dat zou wel een uitkomst zijn. zij het dat mijn Crafter nu bij de inbouwer staat. En die gaat maandag pas beginnen. En hij zei aan het eind van de week is hij pas klaar. ze moeten nml het tussenschot nog ontwikkelen. Ze hebben nog geen Crafter gehad zonder tussenschot. De mijne word nml iets naar achter geplaatst voor meer ruimte in de cabine. Heb een geveerde stoel en die komt anders steeds tegen het originele schot aan. En dan moet daarna de dealer nog het een en ander doen...dus ik denk niet eerder als eerste week april...helaas. Heb nu een auto mee van de dealer....ik wacht het af.
Groetjes Andy v/h Crafter koerier
Afbeelding
P@ the T5 courier
Berichten: 205
Lid geworden op: 13 jan 2007, 16:07
Locatie: Somewhere on the road
Contacteer:

Bericht door P@ the T5 courier »

Sjeeeeeezus Andy.... jij weet ook, net als ik, alles stuk te maken!!! :bonk

Is dit de week van het (al)gemeen koeriertje pesten.....

Ook jij héél veel suc6 toegewenst.
Met de allervriendelijkste groet,

P@ the T5 courier
Altijd op zoek naar het lekkerste stukje asfalt in de mooiste omgeving.
Die ook luistert naar de naam "Patrick".
Gebruikersavatar
crafter koerier
Berichten: 180
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:48
Locatie: Purmerend

Bericht door crafter koerier »

ja idd..ga maar ander werk zoeken..lekker de hele dag achter een pc ofzo.......NOT..haha...hoort erbij zullen we maar zeggen....blijft de beste baan van de wereld..zou niets anders willen..en als daar een beetje pech bij hoort..ach het zij zo....
Groetjes Andy v/h Crafter koerier
Afbeelding
P@ the T5 courier
Berichten: 205
Lid geworden op: 13 jan 2007, 16:07
Locatie: Somewhere on the road
Contacteer:

Bericht door P@ the T5 courier »

EN IK SLUIT MIJ IN HET GEHEEL HIERBIJ AAN ANDY!!!

Sterker nog, is er dan ook ander leuk werk???

Vast niet....... :bifun
Met de allervriendelijkste groet,

P@ the T5 courier
Altijd op zoek naar het lekkerste stukje asfalt in de mooiste omgeving.
Die ook luistert naar de naam "Patrick".
Gebruikersavatar
painter
Berichten: 1319
Lid geworden op: 14 jan 2007, 11:26
Locatie: Monaco
Contacteer:

Bericht door painter »

crafter koerier schreef:ja idd..ga maar ander werk zoeken..lekker de hele dag achter een pc ofzo.......NOT..haha...hoort erbij zullen we maar zeggen....blijft de beste baan van de wereld..zou niets anders willen..en als daar een beetje pech bij hoort..ach het zij zo....
Gelukkig leef je in de wetenschap, dat Painter tot je vriendenkring behoort.
Wie zou dat niet willen,ik zou er maar zuinig op zijn. :jumpklap :jumpklap

Painter
Bankreknr. 2314277876
Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar het gaat er meer om, hoe je oud wordt.
Gebruikersavatar
Evert-Jan (T5 180)
Berichten: 299
Lid geworden op: 13 jan 2007, 16:55
Locatie: Gelderland

Bericht door Evert-Jan (T5 180) »

Dat is flink balen :ie :ie Hoeveel km stond er op de teller?
Ik mag hopen dat ik nog veel km met mijn huidige T5 kan rijden, bij ons hebben ze bedacht dat ze over gaan op Renault. :gif :gif :gif
Evert-Jan (voorheen T5 180)
Gebruikersavatar
Pim 328
Berichten: 983
Lid geworden op: 13 jan 2007, 11:01
Locatie: Midden-Limburg

Bericht door Pim 328 »

Hebben ze de versnellingsbak al er uit gehaald.
Als je een 1.9 er in hebt liggen is het misschien alleen het vliegwiel wat uit elkaar gesprongen is, dit kwam namlijk bij de eerste typen nog weleens voor.
Probleem zat ook bij de Golf en Touran.
Gebruikersavatar
crafter koerier
Berichten: 180
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:48
Locatie: Purmerend

Bericht door crafter koerier »

Hoi Pim ze gaan er maandag mee beginnen dus ik wacht het af. moet er nog ruim een week mee rijden en dan komt de nieuwe....

Nou Evert_Jan daar word je niet vrolijk van..renault????

enne painter ik weet het ..ik maak toch netjes elke maand 50 euro over naar je rekening.?... :muur
Groetjes Andy v/h Crafter koerier
Afbeelding
Plaats reactie