De kabel bomen die hiervoor nodig zijn had ik na de motor ombouw vorig jaar al onder de auto en in het dashboard gemonteerd, dus deze zaten er al.
twee weken terug de hoofdremcylinder met rembekrachtiger en ABS-regelblok uitgebouwd
![Afbeelding](http://www.mijnalbum.nl/Foto-J748W7QG-D.jpg)
![Afbeelding](http://www.mijnalbum.nl/Foto-KHQLHM4J-D.jpg)
en vervangen voor de ABS met ESP hardware
![Afbeelding](http://www.mijnalbum.nl/Foto-8FCF6VF3-D.jpg)
![Afbeelding](http://www.mijnalbum.nl/Foto-L6EIZZSS-D.jpg)
goed is te zien dat er onder het ABS gedeelte nog een extra pomp zit voor de ESP
![Afbeelding](http://www.mijnalbum.nl/Foto-BHOLEANQ-D.jpg)
Na het ESP regelapparaat gecodeerd te hebben en de rijtest en andere instellingen uitgevoerd werkte het dus lekker niet.
![verdriet :huilen](./images/smilies/huilen.gif)
Oorzaak: motor stuurapparaat, deze mistte de software om het ESP gedeelte te herkennen. Hier had ik al enigszins rekening mee gehouden dus de teleurstelling was niet heel groot.
Gelukkig had ik iemand achter de hand die mij een passend motor stuurapparaat kon leveren en met inruil van mijn "oude" de boel om kon zetten tegen een redelijke vergoeding.
En nu dus de boel ook elektronisch werkt is het systeem kompleet werkend.
![fun :jumpklap](./images/smilies/jump.gif)
![Afbeelding](http://www.mijnalbum.nl/Foto-6WLWT34S-D.jpg)
Dus weer twee lampjes in de tellerklok er bij die ook een functie hebben, en nu maar wachten op de eerste "uitglijder" met de bus, en kijken wat ie doet
![fun :ikrij](./images/smilies/ikrij.gif)
![fun :werkaanT4](./images/smilies/t4workinprogress.gif)