Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

disco-binnenverlichting

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

disco-binnenverlichting

Bericht door Roger B. (11)61 »

ALs ik met de T4 rijd dan gaat bij tijd en wijlen de binnen verlichting aan. Meestal afhankelijk van versnelling of vertraging in lage versnelling of van hobbels en kuilen in de weg.

Soms is ie zelfs meer aan dan uit.

Alle deurschakelaars al uit de stijlen gehad om te zien of dar kabels los zaten, maar dat zat allemaal goed.

iemand dit al eerder meegemaakt en een tip....

of komt het er op neer dat de hele interieurbekleding eraf moet, op zoek naar een doorgeschuurd kabeltje ergens............ :muur
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Gebruikersavatar
Sjaak277
Berichten: 86
Lid geworden op: 17 jul 2008, 13:21
Locatie: Molenschot

Re: disco-binnenverlichting

Bericht door Sjaak277 »

Roger, dit probleem zit in de schakelaartjes zelf, heb hetzelfde gehad. Nieuwe schakelaartjes erin en weg probleem.
Voornamelijk de schakelaars op de voordeuren geven de problemen.

Sjaak277 :alarm :alarm
stijnh
Berichten: 1146
Lid geworden op: 13 mar 2008, 21:07

Re: disco-binnenverlichting

Bericht door stijnh »

wat mee rammelen en contactspray

het is te proberen
Ik rijd T-vier met veel plezier!! :ikrij
Gebruikersavatar
Ernst1124
Berichten: 128
Lid geworden op: 24 mei 2007, 09:09
Locatie: Buinen

Re: disco-binnenverlichting

Bericht door Ernst1124 »

Ik had ditzelfde ook. Bij mij zat het toch bij de achterdeur, die bij kuilen enz toch iets bewoog en het pennetje dan schijnbaar net niet ver genoeg nog indrukte.
Heb een plakkertje op de deur waar het pennetje tegenaan komt geplakt en het probleem was voorbij.
T6.1 Multivan 2020 199 pk 4-motion lwb
Transporter T4 Caravelle Business 1998 151 pk camper
Passat VR6 GLX 1995
AUDI TT 3.2 2008
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: disco-binnenverlichting

Bericht door Roger B. (11)61 »

Sjaak277 schreef:Roger, dit probleem zit in de schakelaartjes zelf, heb hetzelfde gehad. Nieuwe schakelaartjes erin en weg probleem.
Voornamelijk de schakelaars op de voordeuren geven de problemen.
Sjaak277 :alarm :alarm

slecht contact oké, maar nu maakt ie WEL contact als alle deuren dicht zijn........
Ernstt4 schreef:Ik had ditzelfde ook. Bij mij zat het toch bij de achterdeur, die bij kuilen enz toch iets bewoog en het pennetje dan schijnbaar net niet ver genoeg nog indrukte.
Heb een plakkertje op de deur waar het pennetje tegenaan komt geplakt en het probleem was voorbij.
Ik heb geen achterdeuren, achter zit het bij mij in de klep zo te zien in het slot verwerkt.....

maar je tip ter harte genomen en bij beide voordeuren en bij beide schuifdeuren een transparant kunststof "druppel" geplakt (zo'n ding dat je op (keuken- of badkamer)kastdeurtjes plakt zodat ze niet zo hard dichtslaan tegen het kastje)
Effe proefritje gemaakt en het lijkt opgelost :toppie :yes

dat ik daar al 2 jaar mee rond rijdt.. :muur .. (nouja, eigenlijk pas sinds ik voorin ook weer interieurverlichting heb, daarvoor stond alles altijd uit)
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 34124
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: disco-binnenverlichting

Bericht door Multivan Generation »

waar is de drive-in disco volgende week? :bifun :bifun
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Plaats reactie