Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

De beslagen ruiten maanden komen er weer aan...

vragen over de T4
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: De beslagen ruiten maanden komen er weer aan...

Bericht door Roger B. (11)61 »

tja, ieder zijn eigen keuze...... overheden gooien het op slecht voor het milieu, maar "mein Auto fährt auch ohne Wald.." :bifun

maar als je dan graag je motor warm hebt voor je gaat rijden en niet wil krabben is motorvoorverwarming ideaaaaal
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Gebruikersavatar
chv
Berichten: 2041
Lid geworden op: 15 apr 2007, 11:43
Locatie: Den Haag

Re: De beslagen ruiten maanden komen er weer aan...

Bericht door chv »

Ieder zijn keuze? Behalve dan dat er voor de volgende generatie(s) niet zoveel meer te kiezen valt.
Zeker als iedereen lekker egoistisch en onnodig doorgaat met het verspillen van energie en verpesten van het milieu. Bovendien is het gewoon slechter voor je motor. Niet voor niets staat in elk instructieboekje van elke autofabrikant dat je motor het snelste warm wordt als ie arbeid moet leveren, dus meteen gaan rijden. En zolang ie koud is moet je het nog even rustig aandoen.
Maar je motor 10 minuten (of langer) stationair laten draaien om warm te worden is niet meer van deze tijd.

Met vriendelijke groet,

Charles Vos
Met vriendelijke groet,
Charles Vos

T6 Rockton met California interieur en SGA hefdak
rick_k
Berichten: 1679
Lid geworden op: 05 apr 2009, 22:01

Re: De beslagen ruiten maanden komen er weer aan...

Bericht door rick_k »

chv schreef:Ieder zijn keuze? Behalve dan dat er voor de volgende generatie(s) niet zoveel meer te kiezen valt.
Zeker als iedereen lekker egoistisch en onnodig doorgaat met het verspillen van energie en verpesten van het milieu. Bovendien is het gewoon slechter voor je motor. Niet voor niets staat in elk instructieboekje van elke autofabrikant dat je motor het snelste warm wordt als ie arbeid moet leveren, dus meteen gaan rijden. En zolang ie koud is moet je het nog even rustig aandoen.
Maar je motor 10 minuten (of langer) stationair laten draaien om warm te worden is niet meer van deze tijd.

Met vriendelijke groet,

Charles Vos
Beetje jammer dat iemand het heeft over egoistisch en zelf een camper rijd. Neem dan een tentje en een fiets. Ik kan je niet serieus nemen. Verbeter de wereld en begin bij jezelf. Heb echt een ongelofelijke hekel aan zo'n hypocriet iets. Dat schoot even in me verkeerde keelgat.

Maar goed, ik ben het wel met Roger eens dat de voorverwarming vast wel ideaal is, maar het is mij gewoon te duur. Alhoewel de diesel ook niet meer gratis is natuurlijk...

mvg Rick
Gebruikersavatar
chv
Berichten: 2041
Lid geworden op: 15 apr 2007, 11:43
Locatie: Den Haag

Re: De beslagen ruiten maanden komen er weer aan...

Bericht door chv »

@ rick:
Dus ik ben hypocriet omdat ik wel nadenk over de gevolgen voor het milieu en jij niet?
Dan ben ik liever "hypocriet" dan over het verstand van een doperwt te beschikken.
Dit soort flauwekul argumenten gebruiken ze op de lagere school.
Bovendien: ik rij groen (zie avatar)

Met vriendelijke groet,

Charles Vos
Met vriendelijke groet,
Charles Vos

T6 Rockton met California interieur en SGA hefdak
rick_k
Berichten: 1679
Lid geworden op: 05 apr 2009, 22:01

Re: De beslagen ruiten maanden komen er weer aan...

Bericht door rick_k »

We gaan weer even terug naar het onderwerp en laten het hierbij, als bepaalde personen gaan beweren dat ik geen verstand heb, praat ik niet meer met diegene. Dat getuigd van ongelofelijk disrespect of een hele slechte zelfkennis. Dus voor mij is het klaar.

Maar goed, het ging over een standkachel?? Ik denk nog steeds dat het wel heel handig kan zijn, ja.

mvg Rick
Gebruikersavatar
chv
Berichten: 2041
Lid geworden op: 15 apr 2007, 11:43
Locatie: Den Haag

Re: De beslagen ruiten maanden komen er weer aan...

Bericht door chv »

@ rick:
Toon dan zelf ook respect en strooi niet met kreten als hypocriet.

Met vriendelijke groet,

Charles Vos
Met vriendelijke groet,
Charles Vos

T6 Rockton met California interieur en SGA hefdak
Plaats reactie