dit heb ik nog niet eerder gezien.

deze heeft het stuur links matje !!!matje86 schreef:![]()
![]()
dat hebbe alle engelse
zit in mijn T4 ook, blijkbaar normaal glas...rick_k schreef:Dat spiegelglas heb ik ook. Dat wou ik persee, had onze vorige T4 ook al.
Erg makkelijk, vooral op de snelweg en met invoegen, aangezien ik een enkele cabine heb. Alleen rechts heb ik in de originele spiegel eigenlijk net te kort zicht, zeker als je van baan moet veranderen net na een stoplicht of op een rotonde ivm fietsers.
mvg Rick
Volgens mij zijn alle T4 geleverd met die dodehoekspiegels . (Toch zeker die van na '96) .Zowel de elektrische als de manuele .jordydereus schreef:het spiegel huis is normaal
alleen het glas is met dodehoekspiegel
ik wist niet dat dat er was.
Daarom is een originele complete spiegel ook zo prijzig,matje86 schreef:dodehoekspiegel bij de dealer 48 euro
Nieuw glas kopen , origineel van VWMultivan Generation schreef: Bij die van ons trilt het spiegelglas aan beide zijden al jaren,
maar daar gaan we dus voorlopig niets aan doen![]()
Of heeft iemand een oplossing daarvoor?
En dan in een originele behuizing stoppen, anders trilt het nog. Maar dit is nogal duur. Ik heb mijn er gewoon een stukje rubber tussen geduwd...Pascal-141 schreef:Nieuw glas kopen , origineel van VWMultivan Generation schreef: Bij die van ons trilt het spiegelglas aan beide zijden al jaren,
maar daar gaan we dus voorlopig niets aan doen![]()
Of heeft iemand een oplossing daarvoor?(aftermarket trilt heel vaak )