En ja de T5 is mijn bussie voor me werk....en ja een snelle zodat ik langer kan ontbijten en sneller op me werk kan zijn
En de sportwagen...die staat veilig in de schuur en mag Vrijdagavond weer naar buiten...
Gek, hoe een vraag over een bus bij een aantal direct overgaat naar naar seksuele voorkeur van mensen.Henk250 schreef:
Gezien de manier hoe jij hier een topic neerzet en reacties uitlokt,krijg ik het idee ofline dat je geen vrouw,maar een vriend hebt,waarbij jij de ondergeschikte rol speelt.
Verder lijkt het me vrij duidelijk waarom mensen hun auto pimpen,om de doodeenvoudige reden dat we allemaal
van smaak verschillen,en blijkbaar niemand hier accepteert dat het " een bussie " is,ja,buiten jij dan,waaruit
ik dan weer op maak dat je zelf geen smaak hebt,maar blijkbaar accepteert dat je gewoon een van de vele bent bent, die zich maar gewoon de door de fabrikanten verzonnen stijlen en uitvoeringen slikt, zonder morren of enige ingeving of creativiteit om dit aan te passen.
Kortom,het lijkt erop dat je een saaie " grijze muis uit de massa " bent,danwel geen geld of fantasie/energie hebt
om iets van " je bussie" te maken.
Ik lach er om.
Henk, als je je wat minder op de smileys zou richten en mijn vraag beter zou lezen staat daar toch vrij duidelijk dat ik niet begrijp dat mensen een lichte motorvariant kopen en die dan laten chippen. Ik vraag mij dan af waarom je er niet direkt één met meer vermogen koopt.Henk250 schreef:204 pk?
Een gechipte dus,nou begrijp ik je topic helemaal niet meer........................
Ik heb mijzelf nooit in de v6 verdiept, omdat ik er vanuit ging/ga dat dat benzineverbruik enorm is.hisolid schreef:volgens mij is er nog de 3.2 v6, deze heeft iets meer vermogen........helaas vanaf de 5.2 niet meer verkrijgbaar,
sommige mensen kopen de bus naar behoefte of budget, bij wijze van hobby worden er dan dingen toegevoegd of weggehaald,
en wat voor de een standaard is, is voor de ander karig.
Ik heb een huis in het buitenland waar wij 5x per jaar naar toe gaan en had hiervoor een comfortabele europeese station met een 6 cil. diesel. Met 2 kinderen die ook wel eens een vriendje of vriendinnetje mee willen nemen bleek de station te krap. Als je je dan in het busjessegment begeeft is er eigenlijk maar 1 die in aanmerking komt en dat is de vw.hisolid schreef:Wbt, een"busje" zou ik ook zonder de voordelen die ik als bedrijf heb ook graag een bus blijven rijden...wat is bijvoorbeeld jouw reden
om de bus te rijden?
Donald4Motion schreef:Volgens mij zijn er GEEN 3.2 V6 rijders op het forum.
Chippen hoezo? Als je naar het prijsverschil kijkt van een 130Pk en 174Pk en het prijsverschil
Dan kan je beter een 130Pk tunen voor iets van 800euro dan heb je het vermogen van een 170Pk en een turbo die sneller op spoelt(beter)
En tunen kan altijd gekker. Jij chipt je bus en een andere zet er een grotere turbo op(250+Pk)