Heb ik toch nog een gevoel dat ik een gewone auto rijdt en geen bus

Offline word niet afgezeken! Je kan gewoon zien dat de meningen enorm variëren en dat er af en toe een laconiek antwoord tussen zit moet je gewoon met een korreltje zout nemen. Wanneer je een topic als dit opent kan je daar natuurlijk op wachten, met al deze fanatieke Transporter rijders.pork schreef:Kijk, dat je dat hok vanbinnen nu opsmukt kan ik me voorstellen, maar wat er buiten is zie je zelf toch niet als je erin zit!? Dat doe je dus voor de buitenwereld, laat ik daar nu net niets mee hebben.
Ieder zijn meug dus, maar zeik niet gelijk offline af, hij stelt gewoon een vraag waar ik mij in kan vinden en dat ligt nogal gevoelig geloof ik.
Rick schreef:Offline word niet afgezeken! Je kan gewoon zien dat de meningen enorm variëren en dat er af en toe een laconiek antwoord tussen zit moet je gewoon met een korreltje zout nemen. Wanneer je een topic als dit opent kan je daar natuurlijk op wachten, met al deze fanatieke Transporter rijders.pork schreef:Kijk, dat je dat hok vanbinnen nu opsmukt kan ik me voorstellen, maar wat er buiten is zie je zelf toch niet als je erin zit!? Dat doe je dus voor de buitenwereld, laat ik daar nu net niets mee hebben.
Ieder zijn meug dus, maar zeik niet gelijk offline af, hij stelt gewoon een vraag waar ik mij in kan vinden en dat ligt nogal gevoelig geloof ik.
Offtopic gaf aan te hopen dat dit een leuke discussie zou worden en ik vind dat dat ook het geval is.
Nogmaals mijn mening:
Wanneer ik mijn ''bussie'' iets ga customizen wil ik gewoon niet een dertien in een dozijn T5 rijder zijn.