Hallo beste weetje wellers,
Ik heb een t5 uit 2004 2.5 5cilinder.
Deze is gechiptuned van 130 naar 165 pk ,nu wil ik graag een gemodificerd uitlaatsysteem inclusief spruitstuk monteren.
Zijn deze systemen uberhaubt leverbaar en ben je dan ook genoodzaakt je orginele turbo aan te passen?
Groeten van een t5 fanaat, Freddy
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
gemodificeerd uitlaatsysteem
Re: gemodificeerd uitlaatsysteem
Dan zul je ook je turbo moeten veranderen want anders gaat dit nooit lukken, waarschijnlijk zijn ze niet eens leverbaar.
Pim 328 --> Ex Multivan '02 TDI nu 190 pk en 410 Nm
Nu Passat cc 2.0 tdi 170pk Highline Full options
Nu Passat cc 2.0 tdi 170pk Highline Full options
- Jeroen T5 204
- Berichten: 3455
- Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:50
- Locatie: Vroomshoop (VCDS)
- Contacteer:
Re: gemodificeerd uitlaatsysteem
Ik heb hem tot het spruitstuk op maat laten maken. Voor zover ik weet zijn er geen pasklare spruitstukken te koop voor de T5.
Heb het zelf laten doen bij DHZ Twente.
http://www.dhz-twente.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Heb het zelf laten doen bij DHZ Twente.
http://www.dhz-twente.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door Jeroen T5 204 op 11 feb 2010, 21:18, 2 keer totaal gewijzigd.
VW Transporter T5 2.5 TDI 130pk -JD Stage 1 @ 191pk 438 nm
-Simons rvs uitlaatsysteem, K&N filter
-BearLock, Opti-Coat Pro
-20" MTM Bimoto, Michelin PSS, Bilstein B14, H&R Stabi
-Simons rvs uitlaatsysteem, K&N filter
-BearLock, Opti-Coat Pro
-20" MTM Bimoto, Michelin PSS, Bilstein B14, H&R Stabi
Re: gemodificeerd uitlaatsysteem
Ik zou eens contact opnemen met
http://www.uitlaten.com/main.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Daar hebben ze veel ervaring met complete uitlaatsystemen op maat.
http://www.uitlaten.com/main.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Daar hebben ze veel ervaring met complete uitlaatsystemen op maat.
- Henk-1
- Site Admin
- Berichten: 4472
- Lid geworden op: 11 jan 2007, 11:24
- Locatie: Stadskanaal
- Contacteer:
Re: gemodificeerd uitlaatsysteem
Ofwel EPS al jaren sponsor van weetjewelvaniac schreef:Ik zou eens contact opnemen met
http://www.uitlaten.com/main.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Daar hebben ze veel ervaring met complete uitlaatsystemen op maat.
Goed bedrijf , hoor alleen maar positieve reakties
Groetjes webmaster Henk-1 VW T5 1.9TDI uit 2008 140PK
-
- Berichten: 105
- Lid geworden op: 17 dec 2008, 07:13
Re: gemodificeerd uitlaatsysteem
EPS, ben ik afgelopen zaterdag geweest.
Ging voor een kat vervanger, kom thuis met een compleet systeem. (vanaf het spruitstuk)
Top geholpen en een mooi produkt. :love
Ging voor een kat vervanger, kom thuis met een compleet systeem. (vanaf het spruitstuk)
Top geholpen en een mooi produkt. :love
Re: gemodificeerd uitlaatsysteem
Beste weetje wellers,
Bedankt voor de info ga zeker op de aangeboden weblinks informatie aanvragen.
Ik denk dat het financieel gezien dan ook interesanter is om alleen na het spruitstuk de boel om te bouwen.
Groeten van een t5 fanaat,Freddy
Bedankt voor de info ga zeker op de aangeboden weblinks informatie aanvragen.
Ik denk dat het financieel gezien dan ook interesanter is om alleen na het spruitstuk de boel om te bouwen.
Groeten van een t5 fanaat,Freddy
-
- Berichten: 677
- Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:38
- Locatie: Tussen Leeuwarden en Dokkum
Re: gemodificeerd uitlaatsysteem
Het spruitstuk is niet leverbaar in spaghetti. Ik heb 1 laten maken door Roy Koenen van Sennaproducts. Het is erg lastig om de 5 bochten in 1 collector te krijgen en dan de flens van de turbo op exact de juiste maten te lassen.
We moeten nog de laatste dingen aflassen en hebben voor de maatvoering een complete motor nodig van de AXD/AXE. Liefst een gedemonteerd blok zodat je de ruimte hebt om te lassen.
Voor een BNZ/BPZ motor zal het nog veel moeilijker worden, vanwege de DPF.
Mocht je toch wat tegenkomen dan hoor ik het graag.
Groeten Edje
We moeten nog de laatste dingen aflassen en hebben voor de maatvoering een complete motor nodig van de AXD/AXE. Liefst een gedemonteerd blok zodat je de ruimte hebt om te lassen.
Voor een BNZ/BPZ motor zal het nog veel moeilijker worden, vanwege de DPF.
Mocht je toch wat tegenkomen dan hoor ik het graag.
Groeten Edje
BPC Garrett 2260 80% verstuivers, 215 KW 570NM 2000/3700, Wagner IC, Lowtec Hilow 4,H&R stabilisators 26/30 Projektzwo bi-xenon
Man Tge 3.180 4x4 automaat
Man Tge 3.180 4x4 automaat