Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Er is weer een bussie

vragen over de T4
Gebruikersavatar
Charles 1065
Berichten: 1061
Lid geworden op: 13 jan 2007, 23:03
Locatie: Silvolde

Re: Er is weer een bussie

Bericht door Charles 1065 »

Charles, We komen elkaar vast nog wel tegen dan zie je 'm wel. Garage Mulder heeft nog een poging gedaan om een slachtoffer te vinden voor mijn Galaxy, maar helaas zonder resultaat. Zelf wilde hij hem ook niet hebben aangezien er bijna 300.000 km op de teller stond van deze 145 pk beznineslurper

Johan al een export company benaderd?? :wjw

Denk dat je daar de meeste kans hebt!
Gebruikersavatar
Johan191
Berichten: 1768
Lid geworden op: 11 jan 2007, 13:30
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Re: Er is weer een bussie

Bericht door Johan191 »

Dirk/970 schreef:Hey Johan, welkom 'helemaal terug' :wjw mooie wagen die je gevonden hebt! Dat je er maar veel en veilige km's in mag rijden, veel plezier spreekt vanzelf natuurlijk :jumpklap
Is die garage Mulder trouwens die in Brummen? Die 'doen' ook onze auto's!
Hey Dirk, dank je. Nee die garage is in Doetinchem. Tsja er zijn meer hondjes die Fikkie heten :lach
Groeten, Johan uit Doetinchem Fotogalerij nr. 191 (Zwarte T4 2.5 TDI 102 pk ACV van 1998 :-)
WIl je die andere 15 auto's ook zien die ik gehad heb, (nog even geduld, site wordt opnieuw opgebouwd)
Gebruikersavatar
Johan191
Berichten: 1768
Lid geworden op: 11 jan 2007, 13:30
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Re: Er is weer een bussie

Bericht door Johan191 »

Charles 1065 schreef:
Johan al een export company benaderd?? :wjw

Denk dat je daar de meeste kans hebt!
Zelfs die wilden hem niet Charles. Gelukkig heeft de garage waar ik de bus gekocht heb nog een slachtoffer gevonden. Anders had ik tot morgenavond de tijd gehad om zelf van de Galaxy af te komen. Maar het is goed opgelost zo als het nou is geregeld.
Groeten, Johan uit Doetinchem Fotogalerij nr. 191 (Zwarte T4 2.5 TDI 102 pk ACV van 1998 :-)
WIl je die andere 15 auto's ook zien die ik gehad heb, (nog even geduld, site wordt opnieuw opgebouwd)
Gebruikersavatar
Charles 1065
Berichten: 1061
Lid geworden op: 13 jan 2007, 23:03
Locatie: Silvolde

Re: Er is weer een bussie

Bericht door Charles 1065 »

Johan191 schreef:
Charles 1065 schreef:
Johan al een export company benaderd?? :wjw

Denk dat je daar de meeste kans hebt!
Zelfs die wilden hem niet Charles. Gelukkig heeft de garage waar ik de bus gekocht heb nog een slachtoffer gevonden. Anders had ik tot morgenavond de tijd gehad om zelf van de Galaxy af te komen. Maar het is goed opgelost zo als het nou is geregeld.
Okay Johan maar ehhhhhhh is zwart of blauw??
Ben een beetje bang als hij blauw is er witte strepen opkomen met het logo uit je avatar :bifun :bifun

Ga er van genieten kerel!! T4 :wjw
Gebruikersavatar
Johan191
Berichten: 1768
Lid geworden op: 11 jan 2007, 13:30
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Re: Er is weer een bussie

Bericht door Johan191 »

Hij is Zwart, maar wanneer onze jongens kampioen worden (en dat kan niet meer stuk) zit er wel een blauw wit shirtje achter het stuur :bifun
En ik ben altijd te herkennen aan de welbekende Graafschap autosjaal op de achterruit.
Graafschapautosjaal.jpg
Groeten, Johan uit Doetinchem Fotogalerij nr. 191 (Zwarte T4 2.5 TDI 102 pk ACV van 1998 :-)
WIl je die andere 15 auto's ook zien die ik gehad heb, (nog even geduld, site wordt opnieuw opgebouwd)
Gebruikersavatar
Dirk/970
Berichten: 1042
Lid geworden op: 14 jan 2007, 20:57
Locatie: Eerbeek

Re: Er is weer een bussie

Bericht door Dirk/970 »

[quote="Johan191Hey Dirk, dank je. Nee die garage is in Doetinchem. Tsja er zijn meer hondjes die Fikkie heten :lach[/quote]
Kon zo gauw op google geen vinden in Doetinchem, maar dan nog zou Brummen idd wel wat er weg zijn voor het toeval :bonk . Kennelijk zijn we wel te spreken over garages miet die naam :toppie
:zwaai T4 TDI 75kW Kombi LWB bj 2002
1e Wet van Constructie: maak de onderdelen te groot en sla en dan net zo lang op tot het past!
Gebruikersavatar
Tukkertje
Berichten: 31
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:13

Re: Er is weer een bussie

Bericht door Tukkertje »

Johan,

Leuk om te horen. welkom back met je T4
Tukkertje 260
Gebruikersavatar
Johan191
Berichten: 1768
Lid geworden op: 11 jan 2007, 13:30
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Re: Er is weer een bussie

Bericht door Johan191 »

Hey Raymond dank voor je reactie. De beslissing ruim een jaar geleden om onze rooie weg te doen (wegens omstandigheden) was moeilijk, maar we hebben er dan nu ook weer een goeie vervanger voor teruggevonden. En waarom nu weer terug naar de T4......... Er is geen vervanger die er aan kan tippen. De ruimte, de hoge zit, het prettige rijden, en zo kunnen we nog wel effe doorgaan.
Alles goed in Hoksebarge ? Groetjes daar, ook van Gerdy.
Groeten, Johan uit Doetinchem Fotogalerij nr. 191 (Zwarte T4 2.5 TDI 102 pk ACV van 1998 :-)
WIl je die andere 15 auto's ook zien die ik gehad heb, (nog even geduld, site wordt opnieuw opgebouwd)
Mac
Berichten: 770
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:26
Locatie: Raalte

Re: Er is weer een bussie

Bericht door Mac »

Proficiat met je nieuwste aanwinst, hebben elkaar nog gesproken op de voorjaars meeting, er kwam beslist geen T4 terug !!!!
Niets is zo veranderlijk als 'n mens, veel veilige km toegewenst, en kom even voorrijden op het camper weekend.
Groet; Mac MOL 927
It's not what you buy
It's what you create.
kafali
Berichten: 62
Lid geworden op: 06 apr 2008, 11:09
Locatie: Puttershoek

Re: Er is weer een bussie

Bericht door kafali »

Beetje laat, maar alsnog veel geluk ermee!

:T44EVER
Gebruikersavatar
Johan191
Berichten: 1768
Lid geworden op: 11 jan 2007, 13:30
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Re: Er is weer een bussie

Bericht door Johan191 »

Mac schreef:er kwam beslist geen T4 terug !!!!
Groet; Mac MOL 927
Klopt molletje, en toen waren we snel uitgepraat. Maar inderdaad, niets veranderlijker dan een mens. En op dat moment dacht ik er echt nog zo over. Maar na vele MPV's bekeken te hebben inclusief vele keren een Renault Espace 2.2. DCI, waar zowat het motorblok er uit moet voor je de riem kunt wisselen, konden we niet vinden wat we zochten. Daarna nog maar eens een rekensommetje gemaakt. en we kwamen weer op een bus uit. Kan ik tenminste zelf ook nog iets aan doen. Mijn vrouw had slechts één eis. Je zet er dan wel parkeersensoren in. Dat ga ik dus voor de vakantie nog wel even inbouwen. Voor de rest is er gewoon een altijd tevreden T4 Rijder teruggekeerd in het leger van Liefhebbers wat Weetjewel heet. Oké, ik was niet weg, maar het gevoel zonder of met bus is toch effe anders vind ik zelf. Ben gewoon effe een jaartje vreemd gegaan maar nu terug op het oude vertrouwde nest :bifun En de eerste paar weken zijn weer prima bevallen.
Groeten, Johan uit Doetinchem Fotogalerij nr. 191 (Zwarte T4 2.5 TDI 102 pk ACV van 1998 :-)
WIl je die andere 15 auto's ook zien die ik gehad heb, (nog even geduld, site wordt opnieuw opgebouwd)
Plaats reactie