Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Nieuw Product

vragen over de T4
Gesloten
Pablo C
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jun 2010, 02:30

Nieuw Product

Bericht door Pablo C »

Beste heren en dames :T44EVER

Ik zal me om te beginnen even voor stellen
Me naam is dus Pablo woonachtig in een gehucht ergens in Nederland.
Rij zelf geen VW nog maar heb '' gehoord dat de weetjewel forum leden erg vriendelijk zijn '' :wjw
Daarom maak ik ook als eerst bekend op deze forum.

Nou ik heb nieuw product in handen wat nog niet zeer bekend is in Nederland.
en wil het gaan introduceren op de Nederlandse markt
Het is meer een must een accessoires ik kan 2 producten gaan importeren maar wil eerst weten of er hier wel degelijk een markt voor is .
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met adviezen of jullie er geinterreseerd in zijn. Als ik grotendeels positieve reactie's hier krijg te horen wil ik begin volgende maand me eerste demo model gaan voorzien van deze systeem.
Over de prijs ben ik nog niet echt uit maar als jullie ook een schatting willen doen wat je hiervoor zou willen betalen als je het laat inbouwen.
Nou lang genoeg in spanning laten wachten hier komt die dan :
Het is een electrische schuifdeur voor op de personenbusjes het is een simpel systeem heb hem al werkend gezien in het buitenland op busjes die persoonsvervoer deden
:werkaanT4
De chauffeur kan het bedienen vanaf een knop bij ze dashboard en je kan het op afstand ook bedienen met een afstandsbediening de systeem is iso gekeurd en tuv volgens de duitse apk normen voldoet die aan de eisen.
Er zit ook een veiligsheidsnippel bij als extra optie maar wil zelf die veiligheidsnippel gewoon standaart bij het systeem toevoegen maja me bericht wordt te lang ik ga hier onder effetjes door
Pablo C
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jun 2010, 02:30

Re: Nieuw Product

Bericht door Pablo C »

:T54LIFE

ben ik weer,,nou ik ga weer effe verder over de product de veiligheidsnippel dus wil ik als standaart bijvoegen omdat eigenlijk wel noodzakelijk is veiligheidsnippel heeft de functie simpelweg dat je niet klem komt te zitten tussen de deur :D :bifun
dat willen we namelijk niet hebben neem ik aan..

En de tweede product is ook simpel iets je kan het in combinatie met de electrische deur in werking stellen als je de deur opgooid komt er onder de deur vanaf de bodem een opstapplankje uitgeschoven maar je kan deze opstap plankje ook individueel aansluiten .

Mochten jullie nog vragen hebben hoor ik het graag .. Als het intressesant is wil ik hier volgende maand een bedrijfje mee starten en als showbus op eentje te inbouwen en foto materiaal etc kan nemen

Thnx :wjw ers
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: Nieuw Product

Bericht door Roger B. (11)61 »

ligt vooral aan de prijs, en de prijs voor inbouw of dit interessant wordt.

je hebt pb
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Gebruikersavatar
remco.m
Berichten: 85
Lid geworden op: 06 jan 2008, 02:21
Locatie: vlaardingen

Re: Nieuw Product

Bericht door remco.m »

Roger B. (11)61 schreef:ligt vooral aan de prijs, en de prijs voor inbouw of dit interessant wordt.
klopt heb dit al eerder gezien bij rolstoelvervoer :wjw is heel mooi maar ook heeeeeeeel duur
dus ---------------- :nouwatkostdat
ps:heb dit ook al bij de achterklep gezien en gaat dan ook weer dicht
groeten :remco :T44EVER :driveT4
Gebruikersavatar
pluuke
Berichten: 1979
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:11
Locatie: Wolfsburg ;-)
Contacteer:

Re: Nieuw Product

Bericht door pluuke »

Hallo Pablo,

Ziet er natuurlijk altijd magisch uit, zo'n schuifdeur die electrisch opent / sluit.
Persoonlijk zou ik er geen geld aan uitgeven om dit als accessoire aan te schaffen.
Een schuifdeur moet namelijk in mijn ogen snel open gaan, en op het laatste moment afremmen.
Wat dat betreft is de beweging die een mens met zo'n schuifdeur maakt niet te evenaren door een electrische aandrijving.
In de praktijk moet je dus een beetje "wachten" tot de zaak open is, en dat irriteert al snel.

Prijskaartje zal er voor een particulier ook niet zo snel voor zorgen dat het bovenaan een verlanglijste komt te staan.

Natuurlijk zijn er altijd toepassingen waarin het een uitkomst is (taxibusjes, invalide toepassing).
Ik denk dat je daar je markt moet zoeken.
Lupo 1.6 125pk 2001 GTI
Lupo 1.4 60pk 2002 Cambridge
Lupo 1.4 60pk 2003 Cambridge Open Air
Gebruikersavatar
spyke
Berichten: 2373
Lid geworden op: 22 jun 2008, 21:15
Locatie: Bunnik
Contacteer:

Re: Nieuw Product

Bericht door spyke »

hadden de engelse :driveT5 die vorig jaar op volkel stond er ook 1 ingebouwd?
volgens mijn wel :love
http://www.weetjewel.nl/phpbb3/viewtopic.php?t=40846

Zonder dwarsliggers rijden er geen treinen.
Gebruikersavatar
Henk-1
Site Admin
Berichten: 4459
Lid geworden op: 11 jan 2007, 11:24
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Re: Nieuw Product

Bericht door Henk-1 »

Hoi Pablo,

Welkom op weetjewel, je zit een beetje in een grijs gebied.
Bedrijven mogen niet adverteren op weetjewel. Zie de huisregels
Oke je verkoopt momenteel niets .
En je vraagt info ,dat kunnen ze nu geven via de PB
En niet meer in het forum
Ik laat deze topic staan, maar zet er wel een slotje op.

Ik heb dit wel es gezien bij een T4 die geimporteerd was uit Duitsland die daar als Taxi fungeerde
Groetjes webmaster Henk-1 :wjwnl VW T5 1.9TDI uit 2008 140PK
Gesloten