Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Armsteun T4

vragen over de T4
Plaats reactie
tomaz
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 okt 2008, 10:30

Armsteun T4

Bericht door tomaz »

Ik vraag me af of er voor het plaatsen van armsteunen op originele T4-zetels (waarop deze niet voorzien zijn) goekopere alternatieven zijn dan de setjes die om en bij de 200 euro kosten..?

Ik heb een aantal alternatieven;

-Zouden die voor de T5 ook op een T4 zetel (waarop deze dus origieel niet voorzien zijn) passen?
deze dus; http://cgi.benl.ebay.be/VW-T5-Armlehnen ... 53e1b69898$" onclick="window.open(this.href);return false;

-zou om het even welke armsteun uit een afbraakwagen/T4 in te bouwen zijn..?

-Kan ik misschien beter meteen een hele zetel van een afbraakwagen opkopen..? :)

lijkt één van deze jullie haalbaar..?

bedankt, groeten
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: Armsteun T4

Bericht door Roger B. (11)61 »

Welkom op :wjw

Stel je even voor in het voorstelforum, da's goed gebruik hier en velen zijn veel eerder bereid tot antwoorden bij nieuwkomers die zich netjes voorgesteld hebben.


Ik weet niet of een T4 stoel zonder armleuningen op het frame wel de bevestigingspunten ervoor heeft zitten.

Verder lijkt me toch dat een gebruikte armleuning van een T4 geen 200 euro hoeft te kosten?

neem anders eens contact op met Matje86, die weet alles van interieurs
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Gebruikersavatar
PJJ-65535
Berichten: 377
Lid geworden op: 22 nov 2008, 16:52
Locatie: Schouwen-West

Re: Armsteun T4

Bericht door PJJ-65535 »

Je zult de rugzitting moeten uitwisslen, daar zit een extra beugel in voor montage van de armsteunen. (zo was mijn ervaring)

Mijn vervangende rugleuning en armsteunen zijn geleverd door matje (naar tevredenheid)

grtz,

Pieter
Life's no monkey business.........
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33910
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Armsteun T4

Bericht door Multivan Generation »

De rugleuning van back to back stoelen met armleuningen voorbereiding is overzetbaar :knipoog,
en als je die stoelen zou kopen, dan heb je ook meteen de armleuningen ..
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
matje86
Berichten: 13085
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad

Re: Armsteun T4

Bericht door matje86 »

de rugleuning van een b2b stoel is overzetbaar maar je mag dan wel eerst ff boren- zagen -slijpen en vast bouten
voor de t5 armleggers geldt dat je een constructie moet maken om de armleuning vast te zetten
bij vw zijn ze nie gek he voor zowel de t4 als de t5 stoel geldt dat je er alleen armleggers aan kan zetten als de stoel daarvoor voorbereidt is
wil je een armlegger aan een van de niet voorbereide stoelen zetten zal je IETS moeten maken
ik heb nieuwe armleggers voor t4 (inka) of t5 grijsnappa)a 100 euro de set (exlc verzend kosten ,geen bout of dop er bij, die kan men bij de dealer halen)
http://link.marktplaats.nl/354707325" onclick="window.open(this.href);return false;
of t5
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Plaats reactie