Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
vragen over de T4
Ron---63---
Berichten: 3819 Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:51
Locatie: IJmond
Bericht
door Ron---63--- » 04 mei 2007, 15:20
Weet iemand waar deze voor dient? Onderin de bumper.
Ff op plaatje klikken krijg je het groter te zien.
Mvrgr Ron 63
matje86
Berichten: 13085 Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad
Bericht
door matje86 » 04 mei 2007, 17:34
ik gok lucht inlaat airco?
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Multivan Generation
Berichten: 33915 Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:
Bericht
door Multivan Generation » 04 mei 2007, 18:31
Ron,
dat roostertje zit er alleen bij auto's die voorzien zijn van Synchro (4 wiel)-aandrijving.
Dus ik heb het idee dat het misschien voor extra koeling van het differentieel is.
Maar ik weet het niet zeker
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Leo45
Berichten: 1452 Lid geworden op: 11 jan 2007, 15:23
Bericht
door Leo45 » 05 mei 2007, 12:41
Yep is voor de koeling van de syncro koppeling.
Staat wel cool.
Leo
T4 2.5TDI automaat RIP
Ron---63---
Berichten: 3819 Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:51
Locatie: IJmond
Bericht
door Ron---63--- » 05 mei 2007, 17:59
Goed geantwoord, tis inderdaad een synchro uitvoering. Weer wat geleerd !!
Multivan Generation
Berichten: 33915 Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:
Bericht
door Multivan Generation » 05 mei 2007, 20:18
Ron---63--- schreef: Weer wat geleerd !!
zo leren we van elkaar en dat maakt een forum zo leuk
een 102 pk tdi synchro heeft bijvoorbeeld geen ACV motor maar een AXL motor en de variabele turbo van de 150 pk en ook de grote interkoeler.
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Pim 328
Berichten: 983 Lid geworden op: 13 jan 2007, 11:01
Locatie: Midden-Limburg
Bericht
door Pim 328 » 05 mei 2007, 21:11
Dit geldt dan alleen voor de 102 pk synchro in de california uitvoering die gebouwd is tussen 07-2001 en 06-2003.
Alle andere hebben gewoon een acv motor erin liggen
Tevens is het niet helemaal dezelfde turbo, er zit een klein verschil in.
Maar klopt wel dat deze een variabele turbo hebben.
Laadluchtkoeler is gewoon dezelfde als van een acv dus niet de grote van 151 pk
Heb ik ullie misshcien ook weer wat geleerd
Multivan Generation
Berichten: 33915 Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:
Bericht
door Multivan Generation » 06 mei 2007, 11:06
Jippie
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
JMJ
Berichten: 58 Lid geworden op: 08 feb 2007, 14:46
Locatie: Zeeland
Bericht
door JMJ » 07 mei 2007, 14:30
Zo'n rooster moet ik ook hebben om mijn automaatbak te koelen!
:klappen
Ron---63---
Berichten: 3819 Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:51
Locatie: IJmond
Bericht
door Ron---63--- » 07 mei 2007, 15:18
JMJ schreef: Zo'n rooster moet ik ook hebben om mijn automaatbak te koelen!
:klappen
Nou daar zat ik dus ook al aan te denken.........