Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Radiator schoonmaken

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Endebendebus
Berichten: 934
Lid geworden op: 02 nov 2008, 13:28
Locatie: Midden Nederland

Radiator schoonmaken

Bericht door Endebendebus »

Weet iemand hoe je de radiator op een veilige en zonder te veel sleutelen schoon krijgt. Door de jaren heen verzamel je nog al wat rommel. De radiator is erg kwetsbaar lijkt me. Ik heb de neiging te zeggen dat het vuil er van achter naar voren uit de radiator moet. Is hier al een topic over? Kon niks vinden. :jumpklap
Groeten Thomas
Groetjes Thomas
Tot camper omgebouwde politiebus (Waddeneiland) uit 2003, 2,5 tdi ACV, licht gekieteld.
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: Radiator schoonmaken

Bericht door Harry 341 »

Thomas...de RadiaTEUR maak je het beste schoon door met een luchtslang van achteraf te blazen...kun je het beste doen door de gril in de servicestand te zetten.Dan kun je er mooi bij.De radiaTOR gaat het beste met een stofdoek...En dan eerste de bank en de planten opzij...












geintje.....
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Gebruikersavatar
Endebendebus
Berichten: 934
Lid geworden op: 02 nov 2008, 13:28
Locatie: Midden Nederland

Re: Radiator schoonmaken

Bericht door Endebendebus »

:bifun :bifun HaHa ja je hebt gelijk -teur en -tor "what's in a name" Een radiator heb ik niet (luchtverwarming) en een servicestand heb ik ook niet....dus dat wordt weer pielen :werkaanT4
Groetjes Thomas
Tot camper omgebouwde politiebus (Waddeneiland) uit 2003, 2,5 tdi ACV, licht gekieteld.
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33911
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Radiator schoonmaken

Bericht door Multivan Generation »

de grille er even afschroeven? :knipoog
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Plaats reactie