Ik ben nog een maandje of 10 verwijderd van het inleveren van mijn bus (transporter Dubbele Cabine 2.5 TDI 130 Pk comfortline ). Op zich zeer leuk, dan krijg ik weer een nieuwe bus !

Nu wou ik zo eens rondvragen zonder op het hart te trappen van alle VW bussie liefhebbers, wat ze vandaag zouden beslissen, moesten ze kunnen kiezen tussen een nieuwe transporter DC en een MB Vito mixto (eveneens de dubbele cabine dus).
Voor sommigen waarschijnlijk een "stomme" vraag, voor anderen stof tot ernstig nadenken.
Het is namelijk zo dat ik over het algemeen tevreden ben over de transporter, doch ik kan mij behoorlijk ergeren aan al die "kleinigheden" die je van een VW transporter niet verwacht. De lijst met kleinigheden (waaronder bvb een turbo , een doorgebrande spiegel, een centrale deurvergrendeling enz... ) wordt steeds langer. ( Ik heb een zeer rustige rijstijl en ben zeer zuinig op mijn lease-bus)
Zoals waarschijnlijk iedereen wel weet is de Mercedes Vito recentelijk vernieuwd. Ik vind, vooralleer jullie reageren, dat je de website van mercedes eens moet raadplegen en eens aandachtig de Vito mixto moet bekijken.
Ik zeg niet dat het een MB word, doch ik begin meer en meer te twijfelen.
Benieuwd wat jullie reacties zijn.

Met de beste groeten uit terhagen,

John.