Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Auto bekrast

vragen over de T4
Plaats reactie
jan852
Berichten: 161
Lid geworden op: 13 jan 2007, 21:32
Locatie: amsterdam

Auto bekrast

Bericht door jan852 »

Nou giseren was het dan zover :ie nu was mijn auto aan de beurt.
De zijkant bekrast met iets scherps door de lak heen.Het schijnt een
nieuwe rage te zijn onder de kinderen hier in de beurt :bonk .Ik had al regelmatig autos in de buurt gezien met krassen en nu ik dus. :gif :gif .
De 28 ste wordt de zijkant opnieuw gespoten en ben ik weer 500 armer.
Nou ik ga nog even kiken of ik zo een ettertje kan pakken ik heb een missie.
Groetjes Jan
Afbeelding
Gebruikersavatar
René
Berichten: 5272
Lid geworden op: 13 jan 2007, 21:18
Locatie: Obdam, gechipte 151PK VCDS en vagdash 2.5. Tel: 0637199013.

Bericht door René »

Das klote Jan, hopen dat een ieder van dit soort taferelen bespaart blijft, een hoop onkosten in een paar seconde tijd.

René
Gebruikersavatar
francisco
Berichten: 819
Lid geworden op: 14 jan 2007, 19:59
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Bericht door francisco »

idd. is gewoon zwaar klote. Ik snap echt niet dat die mensen dit in hun kophalen! :gif
Gebruikersavatar
m.c van den berg
Berichten: 1453
Lid geworden op: 15 jan 2007, 19:03
Locatie: Beesd

Bericht door m.c van den berg »

Zulke erters wens je alles toe. moeten niet in handen komen.
Had het hier met de auto van mijn vrouw paar deuken in de moterkap, door het voetballen. verhaal gehaald. maar niet thuis.hoor je de ouders zeggen waar zoon Lief van 9 bij staat. Hechten wij geen waarde aan auto´s :gif :gif
De rest zal ik jullie besparen.

wat ik er mee wil zeggen:
Het begin al bij de ouders, thuis mogen ze alles dus bij anderen mag dat ook.

sterkte ,met schade herstel
Niet sneller rijden als je bescherm engel vliegen kan. Groeten van uit de Betuwe van Marinus & Jannie
foto nr 602
Bikevouwer
Berichten: 789
Lid geworden op: 08 apr 2007, 17:12
Locatie: 't Veld
Contacteer:

Bericht door Bikevouwer »

m.c van den berg schreef:Zulke erters wens je alles toe. moeten niet in handen komen.
Had het hier met de auto van mijn vrouw paar deuken in de moterkap, door het voetballen. verhaal gehaald. maar niet thuis.hoor je de ouders zeggen waar zoon Lief van 9 bij staat. Hechten wij geen waarde aan auto´s :gif :gif
De rest zal ik jullie besparen.

wat ik er mee wil zeggen:
Het begin al bij de ouders, thuis mogen ze alles dus bij anderen mag dat ook.

sterkte ,met schade herstel
Dus er ging uiteraard een zware bal door het voorraam van het huis omdat je geen waarde hecht aan voorramen ??
Gebruikersavatar
Rolf
Berichten: 20
Lid geworden op: 13 jan 2007, 22:33

Bericht door Rolf »

Het is al klote dat die kinderen dat doen maar als die ouders dan ook nog zo reageren :muur
Bij mij heeft overigens een kat getracht via de bumper op de motorkap te komen (nee jammer genoeg niet rijdend) zo te zien aan het aantal krassen is dat niet in 1 keer gelukt gggrrrr.
Bikevouwer
Berichten: 789
Lid geworden op: 08 apr 2007, 17:12
Locatie: 't Veld
Contacteer:

Bericht door Bikevouwer »

Ik woon dus in een vrijstaande woning en elke donderdag in de 14 dagen moet de kliko dus aan de weg, nu is het zo dat ik aan een doorgaande weg woon waar veel scholieren naar school op de fiets langskomen.
Je raad het al idere keer als de kliko buiten stond kon ik dus smorgens voor dat ik naar mijn werk kon de kliko op zijn voeten zetten en het afval er weer indoen.
Dat word je op een gegeven moment zat.
dus kliko aan de weg gezet en toen tot aan zijn strot aan toe volgegooid met grindtegels, netjes in de voortuin gewacht en jawel hoor 15 jarig ettertje trapt tegen de bak aan maar die gaf deze keer dus geen millimeter mee, met als gevolg dat dat gozertje zichzelf dus pardoes van de fiets afschopt.
gelijk in zijn nekvel gepakt, fiets afgepakt briefje gegeven met mijn nummer en de vraag of zijn vader even wil bellen.
pappa kwam met zoonlief even praten ik het kliko verhaal verteld, gozertje kreeg terstond van pappa een wats om zijn oren, met de mededeling dit gebeurd niet meer hoor.
de week daarna (ik had toevallig vrij) sta ik te kijken hoe dat zelfde ettertje gewoon mijn kliko weer omver schopt.
Pis maar dan ook pis link heb ik dat ettertje met mijn rechtervoet (met stalen neus) eens goed duidelijk gemaakt dat het nu toch echt over moest zijn en dat als ie hier een probleem mee had dattie dan zijn vader maar weer even langs moest sturen.
Kliko blijft nu braaf staan en pappa heb ik nog steeds niet gezien.

Soms kan je blijkbaar dus niet anders.
Gebruikersavatar
René
Berichten: 5272
Lid geworden op: 13 jan 2007, 21:18
Locatie: Obdam, gechipte 151PK VCDS en vagdash 2.5. Tel: 0637199013.

Re: Auto bekrast

Bericht door René »

jan852 schreef:Nou giseren was het dan zover :ie nu was mijn auto aan de beurt.


Nou ik ga nog even kiken of ik zo een ettertje kan pakken ik heb een missie.
Groetjes Jan

Klote voor je,
Zei in Biddinghuizen nog tegen je dat hij er zo netjes uitzag als nieuw.
Doe je zo je best.

:muur :muur

Maar doe je voorzichtig, met dat ettertje.
Ik heb je nu een paar keer een hand gegeven, was blij dat ik hem terug had. :bifun


Berrie
Gebruikersavatar
Ron Mokum 383
Berichten: 732
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:18
Locatie: Amsterdam

Bericht door Ron Mokum 383 »

We komen allemaal aan de beurt, ook ik, een half jaar geleden een kras op de achter deuren, schade € 640.

Sterkte Jan.

Gr. Ron. :T44EVER
Als men naar links kijkt dan ziet men rechts niets.

Groet Ron Mokum 383
Joppe
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 jan 2007, 20:47
Locatie: Deurne - Antwerpen
Contacteer:

krassen.....

Bericht door Joppe »

:gif vind dit rot voor je, heb het ook al meegemaakt, maar mijn busje is wit, en de pummel die op het achterpaneel zijn gravure met veel toewijding had aangebracht, vond dat dit in de witte verf eigenlijk niet goed zichtbaar genoeg was, en heeft het dan maar overgedaan op mijn verduisterde ruit in de zijschuifdeur........ruit ook kompleet naar de bom......... :gif
plezant is da as ge uwen bus zo vind........ 1 troost, die niksnut zal ooit ook een schoon autootje hebben, en der gaat er dan ook wel 1ns nen andere pummel wa aan zijn lakwerk gaan krassen..... STERKTE
Greetz, joppe 686
Plaats reactie