Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
eerste auto, poging 2
- Ron---63---
Re: eerste auto, poging 2
Pieter gefeliciteerd met je aankoop, ziet er mooi uit ! En nog lekker rijden ook, wat wil je nog meer.
Maar ik sluit me bij de vorige sprekers aan dat het niet slim is om spatlappen te monteren, het maakt trouwens geen bal uit, met of zonder spatlappen. Of je moet velgen erop willen van ET30 ofzo. (Orginele) spatlappen geven gewoon narigheid, niet doen dus...
Veel veilige km's gewenst !!
Ron
Maar ik sluit me bij de vorige sprekers aan dat het niet slim is om spatlappen te monteren, het maakt trouwens geen bal uit, met of zonder spatlappen. Of je moet velgen erop willen van ET30 ofzo. (Orginele) spatlappen geven gewoon narigheid, niet doen dus...
Veel veilige km's gewenst !!
Ron
Eerste T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=Z4I3UVOV
Tweede T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=OADFWHSA
Laatste T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=HF6ONS4V
Sinds 1 mei 2013 onze 2e VW High UP met alle pakketten !! Eerste was 1 jaar oud :)
Tweede T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=OADFWHSA
Laatste T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=HF6ONS4V
Sinds 1 mei 2013 onze 2e VW High UP met alle pakketten !! Eerste was 1 jaar oud :)
Met een paar mooie side-bars heb je ook minder vuil op de auto valt mij op.
mvg Rick
mvg Rick
en is bij je nieuwe aanwinst al de distributieriem vervangen ?
veel plezier met de t4 verder
veel plezier met de t4 verder
Ha allemaal,
Bedankt voor de felicitaties! Ook bedankt voor jullie advies over de spatlappen, maar ik vind ze wel heel mooi, dus ik ga denk ik net als odorf wel voor lappen ga, maar wel met tectyl er eerst op spuiten en vaak controleren dan.
@dennisvt4: Jep, bij de prijs zit distributieriem/spanrollen/waterpomp en evt multiriemen als nodig in. Ook gaan ze de velgen opschuren en spuiten, want die waren aan het roesten en door hen of vorige eigenaar met een beetje aluminiumverf overgeverfd en de temperatuur sensor wordt nagekeken want die had kuren (deed het dan wel dan niet, ik denk los contactje ofzo).
Bedankt voor de felicitaties! Ook bedankt voor jullie advies over de spatlappen, maar ik vind ze wel heel mooi, dus ik ga denk ik net als odorf wel voor lappen ga, maar wel met tectyl er eerst op spuiten en vaak controleren dan.
@dennisvt4: Jep, bij de prijs zit distributieriem/spanrollen/waterpomp en evt multiriemen als nodig in. Ook gaan ze de velgen opschuren en spuiten, want die waren aan het roesten en door hen of vorige eigenaar met een beetje aluminiumverf overgeverfd en de temperatuur sensor wordt nagekeken want die had kuren (deed het dan wel dan niet, ik denk los contactje ofzo).
En ook nog even mistlampen en en en en ............
grtz.Harry

grtz.Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Haha harry, ik heb idd plannen genoeg maar dr even niet t geld en tijd voor 

Dat is het leuke er juist van...zo af en toe wat leuks voor de bus kopen en weer wat verfraaien....
grtz.Harry

grtz.Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Pieter,zoek je deze?Pieter E schreef:Ha allemaal,
http://link.marktplaats.nl/387152059" onclick="window.open(this.href);return false;
grtz.Harry
- Roger B. (11)61
60 euro voor een set lelijke spatbordmollers
voor mij in geen 60 jaar 

Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Tyraps, Tape en Telefoon
- Multivan Generation
- Contacteer:
op de foto zie je het probleem wat ze geven al..
(de bovenste zijn die voor de voorzijde)

...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
En dat is nou precies de reden van mijn tip....Multivan Generation schreef:op de foto zie je het probleem wat ze geven al..![]()

- Peter 887
OP m'n vorige bus zaten ze ook
Ik heb ze er toen wel afgehaald, maar toen was het al te laat.
Ze hadden er bij de vorige eigenaar al te lang onder gezeten,
en ik heb de roest er nooit meer uitgekregen.
Ik heb ze er toen wel afgehaald, maar toen was het al te laat.
Ze hadden er bij de vorige eigenaar al te lang onder gezeten,
en ik heb de roest er nooit meer uitgekregen.
T4 2.8 VR6 LWB
Het leven is een feest,maar je moet zelf de slingers ophangen.
El groeto uit Sjikago
Het leven is een feest,maar je moet zelf de slingers ophangen.
El groeto uit Sjikago
Zonder spatlappen wil een T4 ook wel roesten op die plek hoor, kan ik uit ervaring melden. 

Althans op een Jeep staat dat erg mooiRoger B. (11)61 schreef:60 euro voor een set lelijke spatbordmollersvoor mij in geen 60 jaar

T4 2.5 TDI ACV Caravelle '96 - 
Nebioblauw met blauw interieur
Rol on Sachs Suspension
Inox exhaust
407.000km
VW - Das Auto

Nebioblauw met blauw interieur
Rol on Sachs Suspension
Inox exhaust
407.000km
VW - Das Auto
- Roger B. (11)61
heb geen j@@p, maar een andere terreinwagen, die worden standaard met modder vangers geleverd en die zitten daar dus ook NIET in de carrosserie geschroefd of geklemd maar met een aparte beugel aan een balk onder de carrosserie 

Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Tyraps, Tape en Telefoon