Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Camperombouw overpeinsingen

vragen over de T4
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: Camperombouw overpeinsingen

Bericht door Roger B. (11)61 »

als ik via de peage naar
lacaneau gegaan was (vanuit Maastricht, Lacaneau ligt op het schiereiland bij bordeaux) zou ik iets van 275 gulden enkele reis betalen voor een discovery met een Javelin polyester zeilboot op trailertje.......

die 550 gulden was snel bespaard, ben om een uur of 8 'savonds vertrokken, hier en daar effe een uiltje geknapt en alles over b-wegen gereden diagonaal door la france.... 13.30 stond ik op de camping in Lacaneau.....

nergens file gehad, niks meer brandstof verbruikt denk ik en ook gewoon waar ik zijn moest.

EN met een terreinwagen met verstralers voor de grille, mistlampen in de bumper en 4x hella jumbo op het dak die ook heel breed afgesteld stonden.....maakt het niet zoveel uit als het donker is :yes 10 lampen die dik ene kilometer voor je en ver naast je rijbaan verlichten....dan heb je weinig last van tunnelvisie en daarmee samenhangende vermoeidheid :yes
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
wilko
Berichten: 315
Lid geworden op: 08 jun 2007, 21:30

Re: Camperombouw overpeinsingen

Bericht door wilko »

Roger B. (11)61 schreef:....kon zo snel geen oude tariefoverzichten vinden
We geloven je op je woord hoor Roger. :toppie Maar zelfs in Frankrijk veranderd er wel eens iets als ik de TV mag geloven. En ook de Fransen zijn het er niet allemaal mee eens .... komt ons allemaal bekend voor, maar we gaan geloof ik een beetje of topic....
Plaats reactie