Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Interieurfilter en koelvloeistof

vragen over de T4
Plaats reactie
Die Bruine
Berichten: 207
Lid geworden op: 04 mar 2007, 02:29

Interieurfilter en koelvloeistof

Bericht door Die Bruine »

Vanavond start ik met het strippen van de bus om oa het interieur te reinigen. Wat ik meteen mee wil nemen is het dahsboard en de muffe koelwater-geur die er uit komt. Ik denk dat de meeste hobby-isten de geur wel kennen (water bijvullen). Zelf dacht ik er aan om het dashboard los te halen, alles te reinigen (bacteriëndodend middel) en het systeem te spoelen. Het staat voor mij niet vast of de geur uit het luchtsysteem komt of van het tapijt. Daarom pak ik alles maar meteen mee, ben toch 2 dagen vrij.

Ik vroeg me af of jullie hier ook last van hebben gehad en wat jullie er tegen gedaan hebben?

En kan iemand mij vertellen hoeveel liter koelvloeistof ik moet kopen?

Dan kan ik beginnen met hobbyen :klappen

[EDIT]
Nu ik toch bezig ben.... Heeft iemand een linkje hoe ik de neus verder open trek om overal makkelijker bij te kunnen?
Laatst gewijzigd door Die Bruine op 16 mei 2007, 12:39, 1 keer totaal gewijzigd.
T4 AHY zonder EPS, CC en stoelverwarming. Aangepast voor rolstoelvervoer.
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Bericht door Harry 341 »

Incl. de verwarming gaat er 9 liter in.
grtz.Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Die Bruine
Berichten: 207
Lid geworden op: 04 mar 2007, 02:29

Bericht door Die Bruine »

Ah, met 10 moet ik het dus wel redden. Ik denk dat er ongeveer een halve liter extra in gaat omdat er in mijn bus nog een extra verwarming is die naar achteren loopt. Maar dat is mooi, weet ik in elk geval dat ik zo genoeg moet inslaan.
T4 AHY zonder EPS, CC en stoelverwarming. Aangepast voor rolstoelvervoer.
Plaats reactie