Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

T5 GP 140pk DSG

vragen over de T5
johnny van de voorde
Berichten: 394
Lid geworden op: 09 okt 2007, 19:39

Re: T5 GP 140pk DSG

Bericht door johnny van de voorde »

Voor Rafke,

Het is inderdaad zo dat mijn grootste frustratie de verwarming is geweest alsook het "tochten" aan de benen. Die tocht voel je natuurlijk beter als het koud is , en daar kan de verwarming dan weer bijspringen, tenminstte.... als hij de voorverwarmer zou hebben gehad ! Maar vermits hij geen voorverwarmer had bleef het tochten en koud ..; en .... en...; (en zo geraak je in een visieuse cirkel).

Ondertussen zijn we zo'n dikke 3 jaar verder en beginnen we inderdaad te overwegen qua opties. Dat de voorverwarmer op mijn 1e rij bij de opties staat hoef ik je niet te vertellen zeker ?

Wat betreft de Crafters in het bedrijf : Ja inderdaad, we hebben zo'n stuk of 10 Crafters rondrijden en ook een stuk of 15 Transit's.
De T5 , zo hebben we er maar 2 , de mijne met dubbele cabine (een comfort classe met enige optie's)en ook nog een bestelwagen met verhoogd dak.(een standaard bus zonder enige optie's).
Voor wat betreft de VW bussen , daar is doorgaans iedereen tevreden over.
Voor wat betreft de transit's , dat is voor een ander forum ! :jump

Groetjes in Overijse en omstreken,

John.
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33885
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: T5 GP 140pk DSG

Bericht door Multivan Generation »

johnny van de voorde schreef:
Ondertussen zijn we zo'n dikke 3 jaar verder en beginnen we inderdaad te overwegen qua opties. Dat de voorverwarmer op mijn 1e rij bij de opties staat hoef ik je niet te vertellen zeker ?
Ik weet het niet helemaal zeker hoor,
maar ik denk dat als je de optie extra warmtewisselaar voor de achterzijde kiest,
dat je automatisch de zuheizer er bij krijgt...
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Plaats reactie