Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Versnellingsbakslot BW-Safety

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Cedarcanoe
Berichten: 56
Lid geworden op: 24 mei 2008, 00:58
Locatie: Storfors, Zweden

Versnellingsbakslot BW-Safety

Bericht door Cedarcanoe »

Ik wil mijn busje wat beter beveiligen tegen diefstal, en zie dat ik als WJW'er kortng krijg bij het bedrijf BWSafety.nl
_ Iemand ervarng mee ?
_ Verder vraag ik me af hoe de kwaliteit van het slot te vergelijken is met een Bearlock.
_ De website van het bedrijf is "under construction", dat geeft me al weinig vertrouwen.
/Erik, België (WJW T5 349)


Hierbij een extract van de aanbieding op http://www.weetjewel.com" onclick="window.open(this.href);return false;:
>>>Diefstal van T4 of T5 voorkomen?
10% korting + gratis verzending van beveiligingsproducten bij BW-Safety via Weetjewel sticker.

Optimale voertuigbeveiliging door middel van een Construct© versnellingsbakslot.
Het versnellingsbakslot is een mechanisch geïntegreerd slot wat geactiveerd wordt door het draaien van de sleutel als de versnelling in z’n achteruit staat. Gevolg; de auto, bus of camper kan niet (op een normale manier) worden verplaatst.

Info: http://www.bw-safety.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Mail: info@bwsafety.nl
Tel: 0578 617156
Mob: 06 30598386
<<<<
Afbeelding
Gebruikersavatar
couloir123
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jul 2008, 12:01

Re: Versnellingsbakslot BW-Safety

Bericht door couloir123 »

Kwam eigenaar van bedrijf op de kampeerbeurs in Utrecht op de stand van Memo tegen. Hij woond bij mij in de buurt en heeft voor een leuk prijsje zo,n slot in mn Ducato camper gemonteerd. Werkt super geeft veilig gevoel, helemaal in het buitenland.
Let wel op, voor de verzekering kan je een certificaat nodig hebben. Was bij niet van belang, kon geloof ik wel maar was iets duurder.

grts Co
Co couloir, zeer binnekort in bezit van een witte T4, 2.5 TDi met wijsneus, fotos volgen....
Gebruikersavatar
oskars
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 jul 2010, 19:59
Locatie: Heerdecity

Re: Versnellingsbakslot BW-Safety

Bericht door oskars »

_ De website van het bedrijf is "under construction", dat geeft me al weinig vertrouwen.
/Erik, België (WJW T5 349)
Na veel strubbelingen met ex-webdesigner en ex-provider is de site vernieuwd en online, eindelijk..... Even het streepje tussen BW en Safety in het webadres verwijderen.
Oskars
Plaats reactie