Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

lak beschadeging door schuifdeur

vragen over de T5
Plaats reactie
henk45
Berichten: 12
Lid geworden op: 18 feb 2007, 22:20
Locatie: AMMERZODEN
Contacteer:

lak beschadeging door schuifdeur

Bericht door henk45 »

hallo allemaal

Je gelooft het niet maar na 4 jaar een mysterie opgelost
na aflevering van mijn t5 kwamen er krasjes net boven het achterwiel.
eerste gedachte heb ik iets geraakt ??? spotrepair gedaan .en na een paar maanden weer krasjes op de zelfde plaats.
waarschijnlijk niet goed ontvet er zit namelijk mequire op. spot repair over nieuw ziet er weer goed uit
Na een paar maanden weer terug. dan maar naar een goede erkende spuiterij nou je gelooft het niet twee dagen daarna weer krassen.ga terug naar de spuiterij die snapt er al helemaal niks van. overnieuw gespoten. ga dan de t5 stofzuigen doe de schuif deur open en wat schebt mijn verbazing het binnen paneel va de schuif deur tikt net iedere keer het spatbord aan .oorzaak nu bekend wel 800 euro armer

groetjes henk
Gebruikersavatar
heemskerk
Berichten: 2025
Lid geworden op: 07 nov 2008, 20:12

Re: lak beschadeging door schuifdeur

Bericht door heemskerk »

henk45 schreef:hallo allemaal

Je gelooft het niet maar na 4 jaar een mysterie opgelost
na aflevering van mijn t5 kwamen er krasjes net boven het achterwiel.
eerste gedachte heb ik iets geraakt ??? spotrepair gedaan .en na een paar maanden weer krasjes op de zelfde plaats.
waarschijnlijk niet goed ontvet er zit namelijk mequire op. spot repair over nieuw ziet er weer goed uit
Na een paar maanden weer terug. dan maar naar een goede erkende spuiterij nou je gelooft het niet twee dagen daarna weer krassen.ga terug naar de spuiterij die snapt er al helemaal niks van. overnieuw gespoten. ga dan de t5 stofzuigen doe de schuif deur open en wat schebt mijn verbazing het binnen paneel va de schuif deur tikt net iedere keer het spatbord aan .oorzaak nu bekend wel 800 euro armer

groetjes henk
Herkenbaar probleem! Heb exact hetzelfde meegemaakt. Het Omos paneel welke aan de binnenkant van de schuifdeur is geplaatst heeft een opbergvak wat (nog meer) uitsteekt dan het originele paneel, de kartonnen plaat af fabriek. Juist doordat er altijd wel wat zand op de spatbordrand zit is het altijd krassen: damn! Een stukje vilt verzacht het leed maar lost het probleem eigenlijk niet op. De enige remedie is het paneel opnieuw plaatsen of deels aanpassen.

Ik heb het beschadigen maar even voor lief genomen om wanneer het weer beter wordt de boel maar eens loshalen om te kijken of het te verhelpen is. De hele santekraam zit gekit en is zeker niet gemakkelijl los te krijgen zonder geweld daarom ben ik er nog steeds niet aan begonnen zucht....
Gebruikersavatar
raymondo
Berichten: 612
Lid geworden op: 13 jan 2007, 22:04
Locatie: zevenaar

Re: lak beschadeging door schuifdeur

Bericht door raymondo »

dit gebeurt wanneer er koffie bekertjes achter blijven in het deurvak van de schuifdeur... eerst denk je dat er een fiets lang is gegaan..... maar las het maar iets uit je vakje steekt.. dan krijg je al krasjes..
Gebruikersavatar
heemskerk
Berichten: 2025
Lid geworden op: 07 nov 2008, 20:12

Re: lak beschadeging door schuifdeur

Bericht door heemskerk »

raymondo schreef:dit gebeurt wanneer er koffie bekertjes achter blijven in het deurvak van de schuifdeur... eerst denk je dat er een fiets lang is gegaan..... maar las het maar iets uit je vakje steekt.. dan krijg je al krasjes..
Bij mij raakt ie de spatbordrand leeg ook al, zonder koffiebekers.
henk45
Berichten: 12
Lid geworden op: 18 feb 2007, 22:20
Locatie: AMMERZODEN
Contacteer:

Re: lak beschadeging door schuifdeur

Bericht door henk45 »

hoi hoi

bij mij ook niks in de bakken hoor. dus leeg foutje van vw denk ik zo

gr henk
Plaats reactie