Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Aut.Dag rijlichtschakeling

vragen over de T5
rinus
Berichten: 167
Lid geworden op: 02 mar 2007, 01:00
Locatie: uit een mooi plekje van nederland
Contacteer:

Re: Aut.Dag rijlichtschakeling

Bericht door rinus »

Het probleem met de pdc ook 2 keer gehad.
multivan van 2005 has het zelfde probleem en daar was bij mij de achter speaker kapot bleek later gewoon het stekkertje los te zitten. :muur
Multivan uit 2010 ook hetzelfde probleem beide keren bij het uit rijden van showroom. uit laten lezen en bleek er een stukje kabelboom los te zijn getrokken achter het dashbord waarschijnlijk gebeurt bij het monteren van de trekhaak.
Dus ff laten uitlezen bij de dealer en je weet het meteen er kunnen meerdere oorzaken zijn en als er een sensor kapot is wat nogal eens voorkomt kijk dan eerst op ebay scheelt namelijk een heleboel geld :yes

mvg rinus :driveT5
And on the 7th day created god the VW
Luitjes
Berichten: 117
Lid geworden op: 16 jan 2008, 23:56

Re: Aut.Dag rijlichtschakeling

Bericht door Luitjes »

Hoe zit dat met parkeersensoren en een bullbar? Kunnen sensoren ook per stuk of alleen aan de voorkant uitgeschakeld worden? Ik heb nu de zekering verwijderd, maar dat betekend ook dat de sensoren achter het ook niet doen...
Gebruikersavatar
Adrie 260
Berichten: 784
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Sommelsdijk G.O.

Re: Aut.Dag rijlichtschakeling

Bericht door Adrie 260 »

Gek hé, ik wilde aut dagrijverlichting bij mijn toen nieuwe T5, was ook besteld ( althans stond in de optielijst ) bij afhalen van de bus ( 2007 ) bleek het niet te werken, maar was zo aan te zetten in de computer, zei de verkoper ( niet dus ), kon niet omdat er een andere computer was gemonteerd, maarja, geld was binnen en weg was de service.
Voor diegenen die ( in de buurt van voorne-putten ) willen weten welke dealer het was, stuur maar even een berichtje.
De groewten uut Sommersdiek
Plaats reactie