Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Waar laten jullie een Ipod in de bus ?

vragen over de T5
Plaats reactie
ad
Berichten: 71
Lid geworden op: 10 feb 2007, 18:41
Locatie: Tiel

Waar laten jullie een Ipod in de bus ?

Bericht door ad »

Hoi allen,

Net zo als een mobieltje nog steeds niet mooi geintregeerd in een auto past, is dat ook met een mp3 speler.
Een Ipod b.v, hoe hebben jullie die bevestigd, zeker weer zo,n houder die op het dahboard wordt geplakt.
Of zijn er andere mogelijkheden.
Wil in de toekomstige Multivan een Ipod zo mooi mogelijk intregeren.

Heeft iemand sugestie's / foto's, ben benieuwd.

Vr gr Ad.
geen gedoe.
robindonne
Berichten: 54
Lid geworden op: 03 feb 2007, 09:51
Locatie: Hlem

Bericht door robindonne »

ik heb de meeste zooi onder mijn dashbordkastje gelegd
zo ook de ipod adapter van pioneer.
ik heb achterin het kastje een gat geboord waar de aansluitkabel doorheen komt en heb mijn ipod dus gewoon n het dashbordkastje liggen. beter en mooier geintregeerd dan onzichtbaat is er eigenlijk niet.
de ipod is gewoonvolledig te bedienen via de radio
vaniac
Berichten: 1202
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:33

Re: Waar laten jullie een Ipod in de bus ?

Bericht door vaniac »

ad schreef:Hoi allen,

Net zo als een mobieltje nog steeds niet mooi geintregeerd in een auto past, is dat ook met een mp3 speler.
Een Ipod b.v, hoe hebben jullie die bevestigd, zeker weer zo,n houder die op het dahboard wordt geplakt.
Of zijn er andere mogelijkheden.
Wil in de toekomstige Multivan een Ipod zo mooi mogelijk intregeren.

Heeft iemand sugestie's / foto's, ben benieuwd.

Vr gr Ad.
Er zijn telkens meer autoradio's die een slot voor een geheugenkaart en/of een usb-stick hebben. Je hebt dan geen IPOD meer nodig en het geheel is mooi geïntegreerd.
Verder zijn er al autoradio's waarmee je de IPOD kunt bedienen. De IPOD kan dan in het dashboardkastje blijven. In het Dashboardkastje moet je wel een aansluiting voor de IPOD inbouwen.
Gebruikersavatar
Schildertje
Berichten: 379
Lid geworden op: 03 mei 2007, 18:21
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Bericht door Schildertje »

Misschien hier even kijken :lach
http://www.ipodcarkit.nl/
T5 130 pk TDI "60" Edition tiptronic full-options. JD-Engineering chiptuning, 18 inch Rial, Multivan koplampen en achterlichten, JVC NX7000 met afneembaar front !
Gebruikersavatar
painter
Berichten: 1319
Lid geworden op: 14 jan 2007, 11:26
Locatie: Monaco
Contacteer:

Bericht door painter »

Mijn Ipod wordt volledig door de Avic D3 bedient, dus ik hoef niets aan de Ipod zelf te doen.
Kortom, ik heb even het klepje (pennenbakje/ parkeertickethouder) op het dashboard er vanaf gewipt, en daar mijn Ipod laten zakken, lekker uit het zicht.
Er staan nu een stuk of 800 nummers op, dus voorlopig hoef ik hem niet aan te vullen.
Laatst gewijzigd door painter op 26 mei 2007, 22:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar het gaat er meer om, hoe je oud wordt.
Gebruikersavatar
ferry395
Berichten: 1193
Lid geworden op: 29 jan 2007, 19:13

Bericht door ferry395 »

hoi als je een multivan koopt zit er naast je pook en klepje cq bakje ( afgesloten met klep is open en dicht te doen ) heb een gaatje achtein geboort en daar heb ik hem liggen ik heb een interface kabel op mijn navi aangesloten en kan alles bedienen via mijn radio unit gr ferry
Mies
Berichten: 12
Lid geworden op: 28 jan 2007, 12:39
Locatie: Eindhoven

Bericht door Mies »

Ik heb een RNS MCD radio in mijn T5 zitten. Heb een kabel via de achterzijde van het dashbordkastje (klein gaatje in geboord) in het dashbordkastje uit laten komen. Daar heb ik een houdertje gemaakt waar de Ipod in bevestigd kan worden, zodat deze niet kan schuiven en beschadigen. De bediening gaat vanaf de radio, dus heb de Ipod verder niet nodig.

Groeten Mies
Gebruikersavatar
HP Hulscher
Berichten: 167
Lid geworden op: 01 jul 2007, 19:59
Locatie: Amsterdam

check icepod.nl maar eens

Bericht door HP Hulscher »

topoplossing! ik gebruik m in combi met Blaupunkt travelpilot radio, helemaal goed
Plaats reactie