Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Weg met het gekletter

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Martijnvs
Berichten: 35
Lid geworden op: 30 mar 2011, 21:39

Weg met het gekletter

Bericht door Martijnvs »

Een tijdje terug schreef ik over het staionair probleem en gekletter in de rooie..
Gekletter bleek te komen van uitgedraaide bouten bij de distributie en dynamo. Laten fixen bij de garage en dat geeft een hoop rust. Zo akelig als je alleen nog maar luistert naar een kakafonie van bijgeluiden onder de klep :ie
Verder liep ie te laag stationair zodat je dashboard bijna van zijn bevestiging trilde. Weer terug en de timing van de inspuitpomp (zeg ik dat goed) is goed gezet. Wat een genot. Loopt ondanks de 385000 ++ kilometers weer erg netjes! :klappen
Tja en wat valt er nog aan deze te klussen?
Cruisecontrol besteld en elektrische raampjes natuurlijk.... Zal wel wat plaatjes maken als ik er mee aan de gang ga.. :zwaai
Gebruikersavatar
ferry395
Berichten: 1193
Lid geworden op: 29 jan 2007, 19:13

Re: Weg met het gekletter

Bericht door ferry395 »

Hey Martijn

Beter is altijd irri als je bijgeluiden hoort.
En hoe bevalt de vw.

Gr. Ferry
T5 volledig ABT 224pk www.HORIZONBRUIN.nl
voor al u ZONNEBANKEN-SAUNA'S-FITNESSAPPARATUUR-COLLAGEENBANKEN-HOTTUBE'S
Gebruikersavatar
Martijnvs
Berichten: 35
Lid geworden op: 30 mar 2011, 21:39

Re: Weg met het gekletter

Bericht door Martijnvs »

Hoi Ferry,
Hoe die bevalt? SUPER. Ben er onwijs blij mee. Wat lange afstanden gereden en daar is ie voor gemaakt. Heerlijk knorren. :jump Onthaasten zeg maar.
En heel veel positief commentaar natuurlijk.Maar dat is eigenlijk Harry's verdienste. Ik zal hem proberen zo mooi mogelijk te houden.
Als er een vogel overvliegt loop ik al te schelden. Als ze schijten, natuurlijk op mijn dak :groteogen En maar weer poetsen :knipoog
koos 890
Berichten: 2293
Lid geworden op: 06 feb 2007, 23:19
Locatie: heerhugowaard

Re: Weg met het gekletter

Bericht door koos 890 »

Martijnvs schreef:Als er een vogel overvliegt loop ik al te schelden. Als ze schijten, natuurlijk op mijn dak :groteogen En maar weer poetsen :knipoog
Martijn , als je wil dat er geen vogels meer op de bus schijt moet je de bus NIET meer poetsen .
Als vogel wil je OOK graag op een schoone wc zitten bouten , dus laat maar smerig worden die bus :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun
Werken is voor mensen die niet kunnen vissen.
Gebruikersavatar
spyke
Berichten: 2373
Lid geworden op: 22 jun 2008, 21:15
Locatie: Bunnik
Contacteer:

Re: Weg met het gekletter

Bericht door spyke »

koos 890 schreef:
Martijnvs schreef:Als er een vogel overvliegt loop ik al te schelden. Als ze schijten, natuurlijk op mijn dak :groteogen En maar weer poetsen :knipoog
Martijn , als je wil dat er geen vogels meer op de bus schijt moet je de bus NIET meer poetsen .
Als vogel wil je OOK graag op een schoone wc zitten bouten , dus laat maar smerig worden die bus :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun
wees blij dat er geen koeien kunnen vliegen :bifun
http://www.weetjewel.nl/phpbb3/viewtopic.php?t=40846

Zonder dwarsliggers rijden er geen treinen.
Egbert&Manon
Berichten: 5456
Lid geworden op: 13 jan 2007, 14:36
Locatie: Frankrijk Vienne

Re: Weg met het gekletter

Bericht door Egbert&Manon »

We hadden vroeger een nestje nijlpaarden................................................tjeemig, wat een zootje gaf dat :lach
2015 Iveco Daily 50C15
2018 Hyundai Tucson diesel
Plaats reactie