Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

vele vragen...

vragen over de T5
Plaats reactie
Joris uit België
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 mei 2007, 15:38
Locatie: Paal ( België)

vele vragen...

Bericht door Joris uit België »

Ben transporter T5 aan het verbouwen, achteraan was hij helemaal leeg. Ondertussen heb ik er reeds rails in gezet, geluidsisolatie ingelegd en 2 stoelen multivan en tafeltje aangeschaft. ben nu bezig met de speakers achteraan die ik ook van een multivan heb kunnen kopen. Weet iemand hoe het zit met de aansluitingen naar de radio toe? Zitten die draden ergens onder het stuur? zitten er ergens stekkers?

Ben bovendien op zoek naar 2 armsteunen rechts. Links heb ik ze in een soort nepleder grijs. Stoelen zijn inca vooraan maar achteraan alcantara grijze. Heeft iemand contacten om ze te laten overtrekken?

MVG
Joris uit België, enthousiaste T5 maniak
Groeten,
Joris

T5 105 Pk
robindonne
Berichten: 54
Lid geworden op: 03 feb 2007, 09:51
Locatie: Hlem

Bericht door robindonne »

vele vragen weinig antwoorden errug makkelijk he zo'n forum?
Gebruikersavatar
matje86
Berichten: 13085
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad

Bericht door matje86 »

losse onderdelen zal je moeten zien te bemachtigen via ebay.de of marktplaats
stoel hoezen via de dealer a gem 150 per hoes(dus 300 per stoel)
armleuningen via ebay.de echter alleen per set gemiddelde prijs 100 euro

t5 zijn nog niet zo veel verbouwd dus nog weinig informatie overAfbeelding
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Joris uit België
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 mei 2007, 15:38
Locatie: Paal ( België)

ze geraken opgelost!

Bericht door Joris uit België »

Thx , heb via ondernemer in België die ook in immobilliën doet in Turkije gehoord dat hij voor een prikje een lege caravelle ( enkel voorstoelen zoals bij mij ) liet ombouwen in Turkije tot een Luxe - Multivan. Voor 1200€ liet hij zijn vaste panelen vervangen door "Glaslook" gefumeerde ramen, liet achteraan een volledig lederen 5 zits - interieur plaatsen, tafeltje en bekleding incl. Bovendien liet hij vooraan hout inleggen, en zijn zetels overtrekken...

Ik dacht zoiets al eens gelezen hebben op één of andere site, dat mensen hun vtg lieten tunen, doch wist niet dat dat zo goedkoop was...kan dit?

Mijn zus werkt in Bodrum ( Turkije ) , dus een reisje zou niet ondenkbaar zijn....
Groeten,
Joris

T5 105 Pk
Gebruikersavatar
matje86
Berichten: 13085
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad

Bericht door matje86 »

ik zou zeggen boek een reisje en vraag het daar eens
ps in timboektoe is het hout goedkoop
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Gebruikersavatar
J@n de fruitman
Berichten: 25
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:23
Locatie: Vijfheerenlanden
Contacteer:

Re: ze geraken opgelost!

Bericht door J@n de fruitman »

Joris uit België schreef:Thx , heb via ondernemer in België die ook in immobilliën doet in Turkije gehoord dat hij voor een prikje een lege caravelle ( enkel voorstoelen zoals bij mij ) liet ombouwen in Turkije tot een Luxe - Multivan. Voor 1200€ liet hij zijn vaste panelen vervangen door "Glaslook" gefumeerde ramen, liet achteraan een volledig lederen 5 zits - interieur plaatsen, tafeltje en bekleding incl. Bovendien liet hij vooraan hout inleggen, en zijn zetels overtrekken...

Ik dacht zoiets al eens gelezen hebben op één of andere site, dat mensen hun vtg lieten tunen, doch wist niet dat dat zo goedkoop was...kan dit?

Mijn zus werkt in Bodrum ( Turkije ) , dus een reisje zou niet ondenkbaar zijn....
Heb een aantal jaren geleden mijn bus (t4) verkocht aan een medelander. Bus had veel roest op de naden en bij raam. Meneer heeft een familiebezoekje gedaan en heeft de bus helemaal laten stripppen en blank gemaakt. Nu 6 jaar later nog geen roest te zien. Bus is van 1993. Het laten spuiten in techno blauw, monteren van sidebars, cruisecontrol en deurvergrendeling kostte hem toen 1500 ouderwetse guldens!
Laatst gewijzigd door J@n de fruitman op 28 mei 2007, 18:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
maartent5
Berichten: 262
Lid geworden op: 17 mar 2007, 16:16

Re: ze geraken opgelost!

Bericht door maartent5 »

Joris uit België schreef:Thx , heb via ondernemer in België die ook in immobilliën doet in Turkije gehoord dat hij voor een prikje een lege caravelle ( enkel voorstoelen zoals bij mij ) liet ombouwen in Turkije tot een Luxe - Multivan. Voor 1200€ liet hij zijn vaste panelen vervangen door "Glaslook" gefumeerde ramen, liet achteraan een volledig lederen 5 zits - interieur plaatsen, tafeltje en bekleding incl. Bovendien liet hij vooraan hout inleggen, en zijn zetels overtrekken...

Ik dacht zoiets al eens gelezen hebben op één of andere site, dat mensen hun vtg lieten tunen, doch wist niet dat dat zo goedkoop was...kan dit?

Mijn zus werkt in Bodrum ( Turkije ) , dus een reisje zou niet ondenkbaar zijn....
1200€... inclusief stukken? :groteogen
keesvg
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 jun 2007, 15:52

t5

Bericht door keesvg »

Beste Joris,

ik lees op de weet je wel site dat je je t5 aan het verbouwen bent.
Ik heb zelf een t4 en wil daar t5 rails inbouwen, heb je voor mij tips? Waar heb je die rails gehaald en wat kosten ze daar. Heb je de rails er in geschroefd? moet je dat dan laten keuren?
alvast bedankt voor de info
groet kees
Gebruikersavatar
Joostt5
Berichten: 66
Lid geworden op: 13 jan 2007, 13:33
Locatie: Tilburg

Bericht door Joostt5 »

Er is hier ook al eens iemand op het forum geweest die zijn T5 met ABT spullen heeft aan gekleed in Turkije. Bij hem was het ook relatief goedkoop.
Dus als je er toch heen gaat is het misschien niet eens zo'n slecht idee.
Groeten uit Tilburg
Plaats reactie