Gisteren terug gekomen uit Praag,

Ze zijn het er allemaal over eens dit is een fijne reisauto.
Hij is stil, kan zeer goed mee met de duitsers, en er is plaats genoeg.
Verbruik bijna 1op 10, 130 kmh in tsechie, 140 kmh auf die autobahn met uitschieters naar boven, want dat kan ie zeker, het was net of hij met 140 zuiniger was dan met 130.
Top snelheid vind ik niet belangrijk, maar dat hij zeer goed meekan in het verkeer dat is zeker.
Dus in een woord fantastisch.

De problemen die er nog zijn , de radio ontvangst, daar wordt binnenkort wat aan gedaan, en een ander punt , waar hier iemand raad mee weet, als ik na afremmen , de gas weer indruk om weer te versnellen, dan gebeurt er niet veel, dus hij pakt hem niet op, na de gas nog verder ingedrukt te hebben schakeld hij terug om dan er vandoor te gaan, dus eigenlijk teveel gas.
Vandaag even uit laten lezen, maar niets gevonden,de bak hebben ze nu geresset, maar na vertrek was er al weer een happering, volgende week vrijdag gaat hij terug voor nader onderzoek.
Het gaat vooral over de toerentallen onder 1800 toeren, en het voelt maar raar dat er niets gebeurt.
Daarom de vraag heeft iemand hier last van gehad , ikzelf denk aan de turbo voor de onderste toerenbereik.
Bij vertrek vanaf stilstand merk ik hier niets van en trekt hij goed door.
Dus puur na afremmen voor bv bocht/kruising, en dan weer verder.
Hopelijk kan ik met info naar de dealer.
We praten hier over een T5 GP 180pk DSG 4 Motion, nu 3285km op de teller.