Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Prijs uitlaat
-
- Contacteer:
Prijs uitlaat
Ik heb vandaag even geinformeerd naar een uitlaat voor mijn T4 vanaf mijn turbo naar achter met links en rechts een ovale pijp met over de hele lengte 1 demper en daar kwam ik op een prijs van 1400 euro incl. montage en BTW.Wat vinden jullie van de prijs? Is het aantrekkelijk om het te doen of toch maar niet mijn bus heeft tenslotte al bijna 270dkm gereden. 

Mijn dag komt nog wel , even geduld.
- harry t5 191
Re: Prijs uitlaat
Midden en einddemper in standaarduitvoering op E bay gekocht en in nederland thuis bezorgd 123€ bijGlenn Geerlings 900 schreef:Ik heb vandaag even geinformeerd naar een uitlaat voor mijn T4 vanaf mijn turbo naar achter met links en rechts een ovale pijp met over de hele lengte 1 demper en daar kwam ik op een prijs van 1400 euro incl. montage en BTW.Wat vinden jullie van de prijs? Is het aantrekkelijk om het te doen of toch maar niet mijn bus heeft tenslotte al bijna 270dkm gereden.
froeschl-autozubehoer.de
heb je nog

daar houd je dan nog flink aan over.
Ik zou het nooit doen.
-
- Contacteer:
Prijs uitlaat
Ja wat moet ik nou,de einddemper ligt eraf en rest weet ik ook niet of het nog lang stand houd en hoelang hij blijft rijden weet ik ook niet hoop wel lang .Maar moet ook niet te gek worden.
- Multivan Generation
- Contacteer:
-
- Contacteer:
- Multivan Generation
- Contacteer:
Jep
anders ging het misschien het spamfilter van wjw in
http://www.newsound.nl/wh/mufflers.htm
kijk maar eens rond
anders ging het misschien het spamfilter van wjw in

http://www.newsound.nl/wh/mufflers.htm
kijk maar eens rond
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Het is natuurlijk hartstikke mooi zo'n rvs pijp en een lekker geluidje van je bus is ook niet verkeerd. Ben ik het helemaal mee eens. Maar het blijft veel geld.
Ik heb er ook wel aan zitten denken, maar in het achterhoofd dat ik de bus misschien over een jaar maar eens ga inruilen voor ee wat jongere VW bus, heb ik de pijp maar wat goedkoper vervangen. Vanaf de kat voor 152 euries incl BTW en verzendkosten bij een nederlands bedrijf.
Tsja, dan moet ik hem er wel zelf onderzetten maar dat is het probleem niet.
Wat wijsheid is kun jij alleen bepalen Glenn.
suc6 met je keuze.
Ik heb er ook wel aan zitten denken, maar in het achterhoofd dat ik de bus misschien over een jaar maar eens ga inruilen voor ee wat jongere VW bus, heb ik de pijp maar wat goedkoper vervangen. Vanaf de kat voor 152 euries incl BTW en verzendkosten bij een nederlands bedrijf.
Tsja, dan moet ik hem er wel zelf onderzetten maar dat is het probleem niet.
Wat wijsheid is kun jij alleen bepalen Glenn.
suc6 met je keuze.
-
- Contacteer:
Denken
Klopt Johan veel geld zowieso en ik heb er vorig jaar een tweedehans katalysator onder laten zetten toen moest er een tussenstuk tussen omdat er iets miste en nu de einddemper.Eigenlijk hoef ik alleen een katvervanger of hoe heet die pijp en volgens mijn krijg je daarna de einddemper.Dus in principe zijn het twee delen of heb ik heb verkeerd.Scheelt wel in de prijs. 

- Multivan Generation
- Contacteer:
- harry t5 191