ok denk ook mee, ramen er uit (beginnende roest onder de rubbers) dubbele uitlaat, 3 kantel dakkies (word zomer nou) nieuwe laklaag??( die rooie blonk zo lekker)
Harry zit te dollen hoor!!!! maar zit die pomp er al op?
2 jaar geleden ook een nieuwe op laten zetten ....een echte PIERBURG met een gemodificeerde stift nieuwe verbeterde versie dus en gelijk rustig die motor weg dat getik....
was 384 euro kwijt met inbouw....http://www.autoservicedend.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; de dikke en de dunne heten ze.in gouda.
Goede monteur geen VAG maar hij is een goede vakman ...
Dus alweer twee jaar geleden en 30.000 km gedraaid alweer..lekker 110 laten tuffen ...doe je lekker lang met je bussie...
Groetjes Ben
Bijlagen
mooie PIERBURG ORGINEEL VW
PLUK PLEZIER RIJ T4 EN VOOR JE HET WEET HEB JE EEN T4 DATE
Vacuumpomp zit er op....dus in krap 45 minuten klaar....gewone oprijbrug gebruikt...bus in z'n 5e versnelling
Beschermbak eronder uit...de moeren van de pomp 2 slagen los...mannetje duwt de bus naar voren en de ander voelt of de de spanning van de moeren/pomp af is...
Oude pomp eraf...stift goed opvangen!!Uitkijken voor de olie die uit de kop loopt...stift er weer in en meteen de nieuwe pomp ervoor...eerste de onderste moer erop..pomp kantelen en de bovenste moer erop...
Om en om gelijkmatig aandraaien...vacuumslang er weer op.motor starten en remmen testen..onderbak erop en klaar!!
Bijlagen
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.