Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

ervaringen bandenreparatie met veter

vragen over de T4
gait
Berichten: 152
Lid geworden op: 30 jan 2009, 19:26

Re: ervaringen bandenreparatie met veter

Bericht door gait »

U ziet het: zoveel mensen zoveel wensen....
Gebruikersavatar
Rens 79
Berichten: 167
Lid geworden op: 27 jan 2007, 00:08
Locatie: Rijnmond

Re: ervaringen bandenreparatie met veter

Bericht door Rens 79 »

Ik moet nog zo´n veter reparatie setje kopen omdat ik nu in mijn huidige auto een flesje heb waarvan de inhoud in de band moet en dat is wat ik heb begrepen leuk om verder te kunnen maar je band is naar de kl.t.
En als die veter voor noodgevallen mij verder op weg kan helpen kan ik de band altijd nog professioneel laten plakken.
Gebruikersavatar
bartt4
Berichten: 3254
Lid geworden op: 13 mar 2007, 00:16
Locatie: Stiens

Re: ervaringen bandenreparatie met veter

Bericht door bartt4 »

Jurgen VH schreef:Heb het ook al is bij de wagen laten doen was toen een achterband geloof ik, heb er nooit probs mee gehad en tis nu ni dat ik rijd als een slak !

Bij de moto zelf gedaan met een repairkitje dat ik altijd bij me heb, ook hier heb ik de band nog opgereden zonder problemen en ik moet je ni vertellen dat je met een kawasaki zx10r altijd traag rijd :D Ik heb hem zelfs opgereden op vakantie op de bergpassen toen we toch maar effe 9 landen gedaan hebben in Oostenrijk moeten laten vervangen omdat het nog te ver naar huis was met de draad er al door :nuts bij vervanging is naar gekeken en no problemo :jumpklap

Dus ik vertrouw die dingen wel anders zouden ze denk ik niet in de handel zijn, wel niet te gebuiken op de zijkant van de band enkel het loopvlak !
Bij 250km/h en je koortke knalt er wel uit........... dan word het wel anders. zeg ook niet dat het vaak mis gaat maar net die 1e procent kan het m doen.

ieder mag en moet het voor zich weten, gaat vaak heel heel vaak goed, maar ik werk er alleen mee in een noodgeval anders eraf plakken en weer toeren.
RUBBEREXPRESS
Gebruikersavatar
frank884
Berichten: 1859
Lid geworden op: 24 jan 2007, 09:38
Locatie: midden limburg

Re: ervaringen bandenreparatie met veter

Bericht door frank884 »

ik zou zo'n band niet meer op de vooras leggen!!!
daar zit 2/3 van het gewicht
en als er iets mee gebeurd dan is dat achterop een veel kleiner probleem als voorop.
moter 2.5 TDI + Airco acv 102 pk/250nm

T4 4 Ever -5- cylinder for Life
Plaats reactie