Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

2 nieuwe banden, 1 Miyato naar de Palestijnen!

vragen over de T5
Plaats reactie
Lisboa

2 nieuwe banden, 1 Miyato naar de Palestijnen!

Bericht door Lisboa »

:muur :muur :muur :muur :muur

Dat was ff tot tien tellen vandaag....maar bij honderd kon ik het niet laten eventjes te vloeken.
Vandaag zijn er op m'n T5 2 nieuwe banden gekomen, toen ik de bus terug kreeg viel me op dat de wielen erg smerig waren.
Dit terwijl de auto maandag nog gewassen is en het verschil met de achterwielen erg groot is.
Dus bekijk ik de wielen nog eens wat van dichterbij en zag dat er een wiel kapot gedraaid was :gif :gif :gif

Ik ga niet uit van opzet, maar als het gebeurd zeg het dan gewoon!
Nu kreeg ik de sleutels mee (zonder de schade te melden) en mij werd een prettige dag gewenst...... :muur

Boos kan ik niet om zo'n wiel worden maar ben wel teleurgesteld. Betreffende firma is aansprakelijk gesteld, ik reken op een goede afloop.
De Miyato wielen zouden erg bol zijn er daarom is het schijnbaar gebeurd.
Voor de wjw'rs met Miyatovelgen onder ons, let goed op je wielen en breng je garage even op de hoogte zodat ze er met wat extra zorg rekening mee kunnen houden.

Mvg,

Luuk
mcs
Berichten: 163
Lid geworden op: 07 feb 2008, 20:21
Locatie: Hulsberg limburg

Re: 2 nieuwe banden, 1 Miyato naar de Palestijnen!

Bericht door mcs »

Hallo

Heb ik vorig jaar ook gehad, bij Profile met mijn Myato wielen.
ik stond er zelfs bij toen zo,n jochie van 18 jaar even mijn velg schraapte over de helft van de rand.
heb toen meteen van daar uit de dealer gebeld , velg besteld en de dag erna opnieuw gemonteerd 1x myato € 360,= incl.btw.
waren ze niet zo blij mee bij profile, daar heb je bij ons 4 velgen voor zei de bedrijfsleider.

Jammer dan . voor hun , moeten ze maar geschoolde mensen aannemen.
daarna hebben ze de band met het apparaat erop gelgd dat speciaal voor runflat banden is , dar werkt anders en kan de velg niet beschadigen.

succes met je schadeclaim.
Lisboa

Re: 2 nieuwe banden, 1 Miyato naar de Palestijnen!

Bericht door Lisboa »

Zo als het er nu uit ziet wil de garage het wiel naar een hersteller brengen om het vervolgens te laten 'powdercoaten'
Ik heb er geen ervaring mee maar vraag me af wat het resultaat gaat worden.
Hopelijk voor hen wordt het niet erger dan het al is want anders komt het alsnog op vervangen uit.
Iemand ervaring met 'powdercoaten' hier?

Mvg,

Luuk
Gebruikersavatar
RKDesigns
Berichten: 76
Lid geworden op: 21 jun 2011, 19:26

Re: 2 nieuwe banden, 1 Miyato naar de Palestijnen!

Bericht door RKDesigns »

powdercoaten is flink harder dan ze te laten spuiten. En als je powdercoating weer wilt verwijderen.... veel plezier met schuren. Meeste velgen die professioneel hersteld worden worden voorzien van powdercoating.
mcs
Berichten: 163
Lid geworden op: 07 feb 2008, 20:21
Locatie: Hulsberg limburg

Re: 2 nieuwe banden, 1 Miyato naar de Palestijnen!

Bericht door mcs »

bij mij boden ze ook aan om het wiel te herstellen , ik ben er niet mee akkoord gegaan omdat je dan altijd 1 ander wiel hebt , het kan nooit hetzelfde worden als de andere 3.

ik zou dit niet accepteren en een nieuwe velg , van vw willen , dan alleen heb je de garantie dat ze alle 4 hetzelfde zijn.
Plaats reactie