Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Hallo allemaal

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ruben V
Berichten: 81
Lid geworden op: 30 jul 2011, 09:44
Locatie: Sliedrecht

Hallo allemaal

Bericht door Ruben V »

Hallo allemaal,

Ik heb Ruben uit Sliedrecht en 27 jaar jong getrouwd en een kleine meid van 10 maanden... DUS een mooie T4 gekocht voor de zeeën van ruimte. erg makkelijk met zo'n kleine.
Ik heb de bus van mn zwager overgenomen die deze 6 maanden heeft gereden omdat hij met verlof was in NL.
Het is een donker blauwe dubbele cabine T4 1900 TD uit 1997 met net 198000 op de teller.
Het is een geweldig ding maar verbruikt jammer genoeg olie... om deze reden heb ik ook jullie forum gevonden en heb ik me aangemeld maar dat zal ik in het juiste topic plaatsen.

Mijn auto hier voor was een mooie rode Opel Admiral uit 1970. ik heb vanaf mn 18e oldtimer gereden vanwege de kosten (lpg en geen wegenbelasting en oldtimer verzekering) maar nu met een kleine was dat niet altijd even makkelijk en heb ik besloten een "nieuwe" auto te kopen en dit is dus de T4 geworden.
Gebruikersavatar
Ruben V
Berichten: 81
Lid geworden op: 30 jul 2011, 09:44
Locatie: Sliedrecht

Re: Hallo allemaal

Bericht door Ruben V »

ik heb eindelijk foto's van mn bus gemaakt zodat jullie mee kunnen genieten.... :gekte

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Bekleding ook al schoongemaakt met HG tapijtreiniger. werkt als een jekko!
weer lekker fris.

Afbeelding
Gebruikersavatar
spyke
Berichten: 2373
Lid geworden op: 22 jun 2008, 21:15
Locatie: Bunnik
Contacteer:

Re: Hallo allemaal

Bericht door spyke »

welkom en kom je bus eens showen op deze meeting inschrijven kan nog via pb of email naar mij toe
viewtopic.php?f=9&t=33707
http://www.weetjewel.nl/phpbb3/viewtopic.php?t=40846

Zonder dwarsliggers rijden er geen treinen.
Plaats reactie