Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Nieuwe Multivan achterlichten

vragen over de T5
Klusman
Berichten: 250
Lid geworden op: 02 dec 2010, 19:29
Locatie: Eindhoven

Re: Nieuwe Multivan achterlichten

Bericht door Klusman »

Kan er iemand een foto plaatsen van een gemodificeerde achterlampunit , ben wel geinterresseerd in de multivan lampen.
Als ik hierboven de fotos zie, lijkt het mij toch een flink gevijl/geschuur , en er blijft weinig materiaal over.
Gebruikersavatar
Inbouwer
Berichten: 545
Lid geworden op: 03 nov 2008, 17:42
Locatie: Zoetermeer

Re: Nieuwe Multivan achterlichten

Bericht door Inbouwer »

Ik hoor graag als het iemand is gelukt om het nieuwe type multivan lampen passen heeft gemaakt op een T5 met deuren.
Wil best wel een set kopen en wat vijlen als dat de oplossing is. Maar hoor graag als iemand die zeker weet dat dit kan zonder dat de lichten vollopen met water door dat ze nu open gevijld zijn :nuts
Gebruikersavatar
yarudo
Berichten: 30
Lid geworden op: 15 mar 2010, 15:51
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Nieuwe Multivan achterlichten

Bericht door yarudo »

Inbouwer schreef:Ik hoor graag als het iemand is gelukt om het nieuwe type multivan lampen passen heeft gemaakt op een T5 met deuren.
Wil best wel een set kopen en wat vijlen als dat de oplossing is. Maar hoor graag als iemand die zeker weet dat dit kan zonder dat de lichten vollopen met water door dat ze nu open gevijld zijn :nuts

:goodidea
T5 gp 140PK DSG
Gebruikersavatar
Inbouwer
Berichten: 545
Lid geworden op: 03 nov 2008, 17:42
Locatie: Zoetermeer

Re: Nieuwe Multivan achterlichten

Bericht door Inbouwer »

Ik zou natuurlijk ook mijn deuren kunnen aanpassen aan de nieuwe lichten. Even met een hoek vijl de onderste bocht in de deur haaks maken!! :bifun :bifun :bifun
Gebruikersavatar
Inbouwer
Berichten: 545
Lid geworden op: 03 nov 2008, 17:42
Locatie: Zoetermeer

Re: Nieuwe Multivan achterlichten

Bericht door Inbouwer »

Was net bij de dealer en die had van de week een bus met deuren afgeleverd met de nieuwe mutivan lichten.
Dealer heeft de lichten aangepast (gevijld) en hij is de deur uit nu.

Durf dit risico dan ook wel aan, hoewel het mooier zou zijn als er fabriekaf een set gemaakt wordt voor deuren.
Gebruikersavatar
ND4SPD
Berichten: 52
Lid geworden op: 11 feb 2011, 08:46
Contacteer:

Re: Nieuwe Multivan achterlichten

Bericht door ND4SPD »

Waar vind ik het schema om de lampen dan ook daadwerkelijk goed te laten functioneren=
Ik kan het niet weer vinden
T5 GP 2011 2.0 180 pk cruisecab automaat
mcs
Berichten: 163
Lid geworden op: 07 feb 2008, 20:21
Locatie: Hulsberg limburg

Re: Nieuwe Multivan achterlichten

Bericht door mcs »

Ik wacht wel even af, zometeen zul je ongetwijfeld ook GP multivan achterlichten voor deurtjes krijgen.
Origineel of Aftermarket, ik heb nu ook multivan ( oud type) erin met deurtjes , die waren in 2004, 2005 ook nog niet te krijgen.
Zijn trouwens ook geen originele, maar wel perfect van pasvorm en waterdichtheid.
Vijlen en schuren, daar hou ik niet van , daar zou ik mij verschrikkelijk aan storen.

Groet John,
Gebruikersavatar
JP
Berichten: 469
Lid geworden op: 25 jun 2007, 23:14
Locatie: Nederland

Re: Nieuwe Multivan achterlichten

Bericht door JP »

mcs schreef:Ik wacht wel even af, zometeen zul je ongetwijfeld ook GP multivan achterlichten voor deurtjes krijgen.
Origineel of Aftermarket, ik heb nu ook multivan ( oud type) erin met deurtjes , die waren in 2004, 2005 ook nog niet te krijgen.
Zijn trouwens ook geen originele, maar wel perfect van pasvorm en waterdichtheid.
Vijlen en schuren, daar hou ik niet van , daar zou ik mij verschrikkelijk aan storen.

Groet John,
+1
Plaats reactie