Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

open dakje

vragen over de T5
Plaats reactie
klungel
Contacteer:

open dakje

Bericht door klungel »

In mijn bus, :T54LIFE , is door de vorige eigenaar een ventilator in het dak geplaatst, sinds enige tijd lekt het ding en begint zich roest om de ventilator te verschijnen.
ik gebruik hem verder niet, dus wat mij betreft mag hij er wel af en wil ik er wel een open dakje voor in de plaats hebben.
Kan dat?? en wat kan ik het beste laten plaatsen?
heemskerk

Re: open dakje

Bericht door heemskerk »

Waar ergens op het dak zit die propellor dan? Ergens boven het laadruimtegedeelte levert wel een probleem op ivm de rillen in de dakplaat....
klungel
Contacteer:

Bericht door klungel »

heemskerk schreef:Waar ergens op het dak zit die propellor dan? Ergens boven het laadruimtegedeelte levert wel een probleem op ivm de rillen in de dakplaat....
en daar zit dat ding dus..
heemskerk

Bericht door heemskerk »

klungel schreef:
heemskerk schreef:Waar ergens op het dak zit die propellor dan? Ergens boven het laadruimtegedeelte levert wel een probleem op ivm de rillen in de dakplaat....
Dat levert problemen op..
klungel
Contacteer:

Bericht door klungel »

heemskerk schreef:
klungel schreef:
Dat levert problemen op..
Vandaag bij de dealer geweest, de ventilator gaat eruit en de deksel wordt in profiel van het dak gemaakt en op het dak vastgeplakt met speciale kit en de plek op het dak wordt dan overgespoten.
Zij zagen het ook niet zitten om er een open dak in te zetten,
Als ze het dak gaan spuiten nemen ze ook gelijk wat andere kleine schades mee, dus straks staat de auto er weer super strak bij :driveT5 :driveT5
Plaats reactie