Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

even voorstellen

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
brandweer peter
Berichten: 250
Lid geworden op: 10 dec 2011, 18:01

even voorstellen

Bericht door brandweer peter »

even voorstellen ik ben Peter 46 jaar brandweerman en brandwachtbedrijf ik rij sinds vorig jaar een T4 van 1999 met nu 134000km op de klok geweldige bus, moet wel zeggen het is mijn 4e .
ik heb het een en ander al gedaan aan de bus het interieur vervangen voor leder uit een T5 60jaarpakket bullbar voor erop en caravelle velgen eronder.
vanaf volgende week gaat de bus uit elkaar heeft hier en daar een paar roest plekjes ,dus heb ik besloten de bus over te spuiten.
bij deze aan weetjewel wie van jullie kan mijn aan een complete voorkant wijsneus kan komen ,mijn bus heeft nu een korteneus ,en aangezien ik toch de bus gaat demonteren om te schuren en de roest weg te werken kan er ook gelijk een andere neus op.
groet Peter
Laatst gewijzigd door brandweer peter op 05 jan 2012, 14:57, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Wim T4 935
Berichten: 1873
Lid geworden op: 04 feb 2007, 19:58
Locatie: Randstad

Re: even voorstelen

Bericht door Wim T4 935 »

Allereerst :wjw Ik meen dat Rogier e.e.a. nog in de verkoop heeft. Dit lid bedoel ik: memberlist.php?mode=viewprofile&u=1103" onclick="window.open(this.href);return false;

Anders werkt het wellicht beter om je zoek oproep te doen in het subforum T4 of onderdelen te koop / gevraagd.
:T44EVER

Groeten van Wim

:driveT4
Gebruikersavatar
Peter 887
Berichten: 2455
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:58
Locatie: Westfriesland Tel.nr. 0631671329

Re: even voorstelen

Bericht door Peter 887 »

Namens mij ook welkom bij :wjw
Ik hoop dat je op ee goedkope manier hier aan een wijsneus kunt komen.
Suk6 met de ombouw, hij gaat er zeker van opknappen.
T4 2.8 VR6 LWB
Het leven is een feest,maar je moet zelf de slingers ophangen.

El groeto uit Sjikago
Plaats reactie