Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Hey beste mede fanaten.

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
wittehandjes
Berichten: 23
Lid geworden op: 31 dec 2011, 17:54

Hey beste mede fanaten.

Bericht door wittehandjes »

HEY Hey beste weetjewellers,

Ik kan er natuurlijk niet aan ontkomen mezelf even voor te stellen dus hier mijn poging :lach

Mijn naam is Marco de Jong (32) en ik ben stukadoor van beroep.
Ik ben sinds 2 dagen (2 Januari) eigenaar van mijn lang verwachte schatje hahahaha

Ik heb een Darkwood Transporter lange wielbasis DC 180 pk Dsg automaat 4motion ( T5 GP )
Er zit een Abt sportsline bodykit op en dat maakt hem wel lekker dik.
En de Bi-xenon lampen met led maken de neus wel helemaal af als zeg ik het zelf :nuts

Hij staat nu op 17 inch winterbanden en van de zomer heb ik de vw dakar velg op 18 inch.
Verder is de bus voorzien van schuifkanteldak , leer , rns510, multi stuurwiel, stoelverwarming, etc etc :nuts
Ik heb 2 schuifdeuren en achterdeuren, maar wel de multivan achterlichten want die vind ik persoonlijk wel erg mooi.

Morgen komt er een op maat uitlaat onder omdat die van Abt zelf niet geschikt is voor een 4motion helaas.
Ik heb 1 foto dat hij in de garage stond en nog niet af was dus daar moeten jullie het nog even mee doen.
Spoedig meer foto's

Groetjes Marco

PS: Ik wil nog even Gerben van Heron auto te Zwaag bedanken vanwege de fantastische service. Je bent een topper en Bas ook een beetje :klappen
Bijlagen
wittehandjes forum.jpg
Gebruikersavatar
wittehandjes
Berichten: 23
Lid geworden op: 31 dec 2011, 17:54

Re: Hey beste mede fanaten.

Bericht door wittehandjes »

Vandaag een uitlaat op maat erop laten zetten door PM performance in Swifterband.
De buitenkant is nu helemaal naar mijn zin, nu nog wat extra luidsprekers plaatsen en dan is hij helemaal af :yes :yes
Bijlagen
IMG_2362.jpg
IMG_2357.jpg
Plaats reactie