Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

mijn bus was klaar van de vw dealer, maar ben niet blij mee

vragen over de T4
Gebruikersavatar
Johan191
Berichten: 1768
Lid geworden op: 11 jan 2007, 13:30
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Bericht door Johan191 »

Klinkt als een never ending story Carl.
Heb je al contact gead met je verzekeringsmaatschappij.
Ik zou ze er eens met de neus bijhalen. Kun je tenminste laten zien waarom jij het niet eens bent met de werkzaamheden van de schadehersteller die door hen is aangewezen.
Misschien dat er dan serieus wat aan gedaan wordt in plaats van dit (zo te lezen) amateurwerk.
Gebruikersavatar
carl
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:17
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door carl »

nou hij gaat weer terug voor de laatste keer hoop ik, ze doen daar niet moeilijk om gelukkig, als een kland niet tevreden is doen ze het gewoon weer opnieuw de verzekering zit er ook gelukkig kort op. zal mij beniuewen of hij nu echt goed gedaan wort. :bonk

Groet

Carl
Afbeelding
T4 TDI caravelle 111 kw met K&N Filter, EPS katvervanger,midden demper, Twee einddempers DTM ovaal.:happy
Gebruikersavatar
carl
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:17
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door carl »

nou hij is weer terug maar ze hadden er niks meer aan willen doen, ze vonden het
wel goed zo ze hadden nog een contraa expert bij ge haald en hij vondt dat ook. aan de hand van bj 2001 en km stand 140000. nou daar staa je dan. als je het niet weet zie je het niet oke maar ik zie het wel en ik erg me er kapot aan. kijk maar wat jullie er van vinden ik weet het nu echt niet meer :huilen :huilen :huilen :huilen

Afbeelding
Afbeelding
T4 TDI caravelle 111 kw met K&N Filter, EPS katvervanger,midden demper, Twee einddempers DTM ovaal.:happy
Gebruikersavatar
Wim T4 935
Berichten: 1873
Lid geworden op: 04 feb 2007, 19:58
Locatie: Randstad

Bericht door Wim T4 935 »

KM stand en of bouwjaar hebben hier niets mee te maken. De auto is niet in dezelfde staat als voor de gebeurtenis en wettelijk gezien is de schadetoebrenger verplicht om jouw schadeloos te stellen en dat houdt in dat jouw bus moet worden teruggebracht in de staat van het moment vlak voor de schade. Uiteraard binnen de bepalingen van dagwaarde etc etc maar dat speelt hier niet.

Ik hoop dat je in het bezit bent van een goede rechtsbijstandsverzekering en dat die er een goede advocaat opzetten.

Sterkte en succes toegewenst.
:T44EVER

Groeten van Wim

:driveT4
Gebruikersavatar
carl
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:17
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door carl »

ja bedankt ben wel goed verzerkt.

maar gaat het ff na vragen op mijn werk. ik werk bij pon logistiek, heb wat tips ge had en gaat ff een brief maken naar de directie, en als dat niet helpt gaat ik naar de importeur.

als ze het zo doen kan ik het ook.
Afbeelding
T4 TDI caravelle 111 kw met K&N Filter, EPS katvervanger,midden demper, Twee einddempers DTM ovaal.:happy
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33910
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Bericht door Multivan Generation »

:goodidea kan dat deukje er niet uitgehaald worden zonder te spuiten.
Tegenwoordig met de methode : "uitdeuken zonder spuiten" is het misschien wel mogelijk?

en voor de rest veel sterkte.
Mijn achterklep is ook 4 keer gedaan voordat ik tevreden was :alarm

dus blijf bij jou eis: goed of anders over. Het kost al meer als genoeg auto rijden en verzekering betalen. En een ander kan nooit zeggen wat jij goed vindt. Dat bepaal je nog altijd zelf! :knipoog
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Plaats reactie