Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

T5GP achterlichten

vragen over de T5
Plaats reactie
mcs
Berichten: 163
Lid geworden op: 07 feb 2008, 20:21
Locatie: Hulsberg limburg

T5GP achterlichten

Bericht door mcs »

Ik heb het toch maar gedaan,
ik heb eerder in een topic gemeld dat ik niet ging vijlen of schuren aan achterlichten.
maarrrrr, toen ik op marktplaats deze nieuwe GP achterlichten vondt voor € 100,= met een kleine beschadiging, aan de hoek die er toch afgeschuurd moest worden, om te passen met achterdeuren kon ik niet weerstaan.

het ompinnen van de stekkers is niet zo simpel, na 2x een draad van de stekker te hebben getrokken met eruit halen,
heb ik de rest maar afgeknipt en daarna weer aan elkaar gesoldeerd en geisoleerd met krimptule, gaat een stuk simpeler.

ik vind het een stuk mooier , vooral s,avonds als ze branden.vond het ook jammer dat mijn 2012 t5 niet de nieuwe lichtunits had en de oude modellen erin zaten, omdat je deurtjes kiest .

Groet John,
Bijlagen
t5 achterlichten 002.JPG
t5 achterlichten 001.JPG
t5 achterlichten 003.JPG
Gebruikersavatar
rene930
Berichten: 217
Lid geworden op: 21 jun 2007, 20:05
Locatie: Hilvarenbeek

Re: T5GP achterlichten

Bericht door rene930 »

Ziet er netjes uit !
Ik vind deze achterlichten ook vele malen mooier dan de standaard achterlichten.
De nieuwe achterlichten zijn overigens multivan achterlichten en zitten niet standaard op de T5GP, ook niet met achterklep.
Ze zijn als optie bij te bestellen.
T5 GP Multivan Edition 25
mcs
Berichten: 163
Lid geworden op: 07 feb 2008, 20:21
Locatie: Hulsberg limburg

Re: T5GP achterlichten

Bericht door mcs »

rene930 schreef:De nieuwe achterlichten zijn overigens multivan achterlichten en zitten niet standaard op de T5GP, ook niet met achterklep.
Ze zijn als optie bij te bestellen.
Is mij bekend , maar ik heb het edition pakket gekocht waar de multivan achterlichten in zaten , maar niet als je deurtjes kiest, het pakket zou dus eigenlijk voor bussen met achterdeuren goedkoper moeten zijn :bonk

groet John.
Gebruikersavatar
Yasmine D & Wesley V
Berichten: 573
Lid geworden op: 13 jan 2007, 19:54
Locatie: Belgie, Bazel

Re: T5GP achterlichten

Bericht door Yasmine D & Wesley V »

rene930 schreef:Ziet er netjes uit !
Ik vind deze achterlichten ook vele malen mooier dan de standaard achterlichten.
De nieuwe achterlichten zijn overigens multivan achterlichten en zitten niet standaard op de T5GP, ook niet met achterklep.
Ze zijn als optie bij te bestellen.

De multivanachterlichten van de eerste generatie T5 vind ik vele male mooier dan de multivanachterlichten van de T5 GP, de T5 GP multivanachterlichten puilen namelijk uit de carosserie.
VW T6 Caravelle Highline 204pk Dsg 4 motion, full option. :T6NOLESS
mcs
Berichten: 163
Lid geworden op: 07 feb 2008, 20:21
Locatie: Hulsberg limburg

Re: T5GP achterlichten

Bericht door mcs »

Ik zou de GP achterlichten ook niet op mijn 5.1 gemonteerd hebben , maar ik vindt dat de achterlichten van de GP die ik er nu in heb gezet , veel beter bij de gehele nieuwe lijnen passen ( voorfront GP ).
alle volkswagens van de laatste +/- 2 jaar hebben deze look, kijk maar naar de polo achterlichten of de golf 6, passat.
daarom vond ik dat mijn 2012 VW er vanachter ook 2012 uit mag zien, niet alleen van voor.

maar iedereen mag natuurlijk mooi vinden wat hij zelf wil,

Groet John.
Gebruikersavatar
Yasmine D & Wesley V
Berichten: 573
Lid geworden op: 13 jan 2007, 19:54
Locatie: Belgie, Bazel

Re: T5GP achterlichten

Bericht door Yasmine D & Wesley V »

mcs schreef:Ik zou de GP achterlichten ook niet op mijn 5.1 gemonteerd hebben , maar ik vindt dat de achterlichten van de GP die ik er nu in heb gezet , veel beter bij de gehele nieuwe lijnen passen ( voorfront GP ).
alle volkswagens van de laatste +/- 2 jaar hebben deze look, kijk maar naar de polo achterlichten of de golf 6, passat.
daarom vond ik dat mijn 2012 VW er vanachter ook 2012 uit mag zien, niet alleen van voor.
Daar heb je dan ook een waarheid natuurlijk

maar iedereen mag natuurlijk mooi vinden wat hij zelf wil,

Groet John.
VW T6 Caravelle Highline 204pk Dsg 4 motion, full option. :T6NOLESS
Gebruikersavatar
Jeroen T5 204
Berichten: 3455
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:50
Locatie: Vroomshoop (VCDS)
Contacteer:

Re: T5GP achterlichten

Bericht door Jeroen T5 204 »

:lach Ik word ook niet warm van de nieuwe T5 GP achterlichten, eerder koud :lach

Maar desondanks toch mooi dat je ze werkend hebt gekregen :toppie

Wil je de lampen terug kopen Wesley, ik rijdt nog met je lampen rond :lach
VW Transporter T5 2.5 TDI 130pk -JD Stage 1 @ 191pk 438 nm
-Simons rvs uitlaatsysteem, K&N filter
-BearLock, Opti-Coat Pro
-20" MTM Bimoto, Michelin PSS, Bilstein B14, H&R Stabi
Gebruikersavatar
Yasmine D & Wesley V
Berichten: 573
Lid geworden op: 13 jan 2007, 19:54
Locatie: Belgie, Bazel

Re: T5GP achterlichten

Bericht door Yasmine D & Wesley V »

Jeroen T5 204 schreef::lach Ik word ook niet warm van de nieuwe T5 GP achterlichten, eerder koud :lach

Maar desondanks toch mooi dat je ze werkend hebt gekregen :toppie
Wil je de lampen terug kopen Wesley, ik rijdt nog met je lampen rond :lach
:bifun
VW T6 Caravelle Highline 204pk Dsg 4 motion, full option. :T6NOLESS
Plaats reactie